Dag Johansen Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Tro nå ikke at dette er reklame, jeg synes bare hele konseptet må passe midt i blinken for en del av oss. Hos Widerøe kan du nå kjøpe en billett for 4.000 kroner og fly så mye du bare vil i 14 dager i sommer. Om du noen ganger har hatt lyst til å se hvordan alle flyplassene i Norge ser ut, og har tid og råd må jo dette være midt i blinken. Noen begrensninger er det alltids - Du kan fly så mye du vil, men samme strekning kan ikke flys mer enn 2 ganger i hver retning. Da blir utfordringen å legge opp den ultimate ruten.... Mer info finnes hos Widerøe [ 30-04-2002, 19:22: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Håkon Aarøen Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Heisann! Hoppa på dette tilbudet for to år siden, og det var en kjempeopplevelse! En av de bedre feriene jeg noen gang har hatt, utvilsomt. Men dyrt blir det. En ting er at billetten koster 4000,- men i tillegg kommer jo kost og losji. Vi hadde med telt og brukte det flittig, og ellers lånte vi seng av venner og kjente. God mulighet til å pleie gamle bekjentskaper også? Min reisekompis fikk god bruk for adresseboka fra militæret iallefall. Les en liten rapport her :-) God tur! Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Kan skyte inn at det finnes folk som har brukt Norge Rundt billetten til Widerøe til å få sett samtlige av de plassene som Widerøe betjener. Var en artikkel i VG for et år siden eller så om Nils Fiske og han hadde brukt ferie på å farte Norge Rundt Ellers så må man bestille den første og siste reisen, hvis du skal benytte en Norge Rundt billett. Utover dette står du fritt til å reise rundt omkring i Norge. Siter
Frank Ånstad Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Ser mange kunne nå tenke seg å se alle flyplassene i Norge. Flyr Widerøe til ALLE flyplassene i Norge?? Ja, jeg bare spør! Frank. Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Frank Ånstad: Ser mange kunne nå tenke seg å se alle flyplassene i Norge. Flyr Widerøe til ALLE flyplassene i Norge?? Ja, jeg bare spør! Frank. Nja ikke alle... hvor dem flyr kan du jo se på www.wideroe.no [ 01-05-2002, 22:30: Endret av: Lars Chr. Hansen ] Siter
tomkrist Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Forslag: Hehe, er jo ikke sikker på om widerø flyr alle disse rutene? Men slik har jeg pleiet å fløyet med dashen på flightsimmen i allefall:(Starter i Bodø) Bodø-Brønnøysund Brønnøysund-Trondheim(Eventuell mellomlanding på Namsos) Trondheim-Gardermoen(eventuell mellomlanding på Fagernes) Gardermoen-Kjevik(ta en tur innom torp? ) Kjevik-Sola Sola-Bergen Bergen-Vigra Vigra-Kristiansund Kristiansund-Trondheim Trondheim-Mo i rana Mo i Rana-Bodø Bodø-Evenes Evenes-Svolvær Svolvær-Tromsø Tromsø-Kirkenes Kirkens-Alta Alta-Bardufoss Bardufoss-Bodø Da har du vel fått sett det meste tenker jeg? W:) T.K Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Tromsø, Sørkjosen, Alta, Banak, Kirkenes, Vadsø, Vardø, Båtsfjord, Berlevåg, Mehamn, Honningsvåg, Hasvik, Hammerfest, Tromsø- Da har du fått sett litt mer av NordNorge- MVH Agnor! Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av tomkrist: Forslag: Hehe, er jo ikke sikker på om widerø flyr alle disse rutene? Men slik har jeg pleiet å fløyet med dashen på flightsimmen i allefall:(Starter i Bodø) Bodø-Brønnøysund Brønnøysund-Trondheim(Eventuell mellomlanding på Namsos) Trondheim-Gardermoen(eventuell mellomlanding på Fagernes) Gardermoen-Kjevik(ta en tur innom torp? ) Kjevik-Sola Sola-Bergen Bergen-Vigra Vigra-Kristiansund Kristiansund-Trondheim Trondheim-Mo i rana Mo i Rana-Bodø Bodø-Evenes Evenes-Svolvær Svolvær-Tromsø Tromsø-Kirkenes Kirkens-Alta Alta-Bardufoss Bardufoss-Bodø Da har du vel fått sett det meste tenker jeg? W:) T.K Jeg ser at du sier at Widerøe flyr mellom Kirkenes og Tromsø/Alta, men de flyr heller mellom Vadsø og Tromsø/Alta, for ingen av Widerøes flygninger fra Kirkenes til Alta/Tromsø går utenom Vadsø, med mindre det er dårlig vær. Her er flyplassene Widerøe flyr mellom: Alta Andenes Bergen Berlevåg Bodø Brønnøysund Båtsfjord Førde Hammerfest Hasvik Honningsvåg Kirkenes Leknes Mehamn Mo i Rana Mosjøen Namsos Narvik Oslo Røros Rørvik Røst Sandane Sandefjord Sandnessjøen Sogndal Stavanger Stokmarknes Svolvær Sørkjosen Tromsø Trondheim Vadsø Ørsta/Volda Andre plasser drives av Braathens/SAS. Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Eirik Mikal Aronsen: Andre plasser drives av Braathens/SAS. Eller Arctic Air og Coast Air samt NAS... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.