Marius Arnesen Høiseth Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvilke flyplasser omfatter ENGM real time? Kan jeg fly ENZV-ENVA, uten forhåndspåmelding, uten og forstyrre noe arrangement? EDIT: Vel, nå når klokka er over 18, så er vel arrangementet egentlig over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 jaja folkens da vill jeg bare si takk for et helt fantastisk event. dette overgår det meste jeg har vært borti. trafikk mengden(kunne vært bedre men veldig bra her å) atc som virkelig er av de bedre i vatsim verden. så tusen takk for et fantastisk event. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg måtte jo benytte anledningen siden dere flommer over av ATC, og i kveld funket det veldig bra! Tommelen opp! Måtte bruke FS9 siden FSX går OOM hele tiden, men PMDG NG'n gikk nesten feilfritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.