Gå til innhold

Luftkampene øker i omfang.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

 

Endelig begynner jeg å få noen nedskytninger i loggboka, og underholdningsfaktoren øker betraktelig. Havnet nettopp i et bikjeslagsmål av en annen verden, og vi måtte kjempe en nådeløs kamp til siste fly. Også denne gangen endte jeg i en rykende skraphaug på bakken, men først etter å ha skutt ned 3 av fiendens fly. Heldigvis havnet jeg på rett side av fronten, så dette blir ikke min siste innsats :cool: .

 

dog2.jpg

 

dog3.jpg

 

dog4.jpg

 

dog6.jpg

 

dog8.jpg

 

dog5.jpg

 

dog11.jpg

 

dog12.jpg

 

Litt plastring og nødvendig omsorg av franske sykesøstre, så er vi igjen klar til kamp :grin: .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Kjenner vi deg rett så vil du også kjøpe den nylanserte konkurrenten for sammenligning?

 

???? her er jeg tydeligvis på feil jorde, hvilken nylansering???

 

Spennende bilder! Grafikken ser virkelig bra ut! Er det mulig å repainte texturene til flyene?

 

Det tror jeg, har i allfall lest at noen lager diverse skvadronsmerkinger, men neoqb har ikke sluppet denne muligheten enda. Tror det kommer etter hvert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Vakkert er greit nok Stian :D . Grafikken er både vakker og spennende, luftkampene må sies å være vakre, iallfall så lenge jeg overlever, og skademodellens variasjoner og uhyre realistiske mattematikk, er vakkert langt inn i grusomhetens innerste endeligt!

 

tenkte på denne, men den har du sikkert fått med deg for lenge siden? http://www.overflandersfields.com

 

Akkuratja, jeg trodde et øyeblikk det var noe nytt på gang.

OFF ble innstallert i fjor høst, og den fikk kort levetid i min PC. Syntes den var veldig arkaisk, og flightmodellen passet best på førskola. Jeg vet at det er kommet oppdateringer, men ingen ting tyder på at den er i nærheten av Rise Of Flight.

 

Nå skal det i rettferdighetens navn nevnes at ROF er ingen snarvei til himmelen. Den er faktisk ganske krevende å bli fortrolig med, og mange kritikere mener at den ikke er ferdig utviklet. Det er mest angående de ferdig programmerte missions og karrierer, men produsentene av ROF sier den er først og fremst beregnet på online flyvning. Så langt er jeg ikke kommet enda, og jeg har fremdeles stor glede av å fly "dogfights" produsert av det enkle og geniale "quick mission generator" , hvor jeg kan møte mange fiendtlige AI-fly og selv ha med meg flere AI- wingmen. Fremdeles tykjeartig :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp og kjøp, Johan! ;)

 

Jeg har flydd endel "Rise of Flight" selv også, og det går fremover, selv om det ofte ender med at jeg må krabbe ut av en haug med duk og pinner. Jeg prøvde meg på multiplayer for første gang tidligere i kveld, og det var enda artigere enn singleplayer, selv om det gikk litt så som så der også... Jeg valgte først å fly en Albatross fordi jeg syns den er enklest å håndtere i en dogfight, men det jeg ikke husket på var at jeg aldri har fått til å ta av med en Albatross... Så da oppdraget startet og alle skulle ta av fra flyplassen vår så var jeg litt for ivrig og dro stikka tilbake akkurat i det halen hadde løftet seg fra bakken, noe som resulterte i at vingen stallet, slo i bakken og knakk, så kom karen bak meg å dundret rett inn i vraket mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ernst, hvis jeg skaffer meg ROF, kan vi ikke lage en multiplayer server hvor vi begge ender med â bli skutt ned og havne pâ taket eller hva som nâ enn skjer

 

He he, du mener at DU blir skutt ned..... :grin: , jau det kunne vært gøy med multiplayer. Jeg har faktisk prøvd å blande meg inn i noen av kampene som foregår online, men ender som regel med at ROF låser seg og ingen ting hender???

Har kommet meg helt inn på basen og i startposisjon noen ganger, men så raser kompisene avgårde og jeg får ikke start på flyet???? :mad: . Joda, jeg KAN starte vanligvis, men i MP har det ikke lykkes. Nå er jeg av den utålmodige typen, så jeg prøver ikke så veeeeldig mange ganger før jeg er tilbake i FSX.

 

men det jeg ikke husket på var at jeg aldri har fått til å ta av med en Albatross...

 

:grin: sjekket du vindretningen ? Det er skjøre greier disse seilduksmaskinenen, så hvis oppdraget foregår i sterk vind (skifter hele tiden), så er det helt avgjørende å ta av mot vinden. - Hvilke andre erfaringer fikk du i multiplayer? Gikk det greit å logge seg på, og hvilken server brukte du??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Ja, det gikk helt fint å logge på, jeg bare valgte en server fra lista ("Tactics & Teamwork" het den) og jeg opplevde ingen problemer med å koble til og starte. Det eneste som var litt frustrerende var at hvis oppdraget allerede var i gang så måtte man vente til det var over med å bli med.

 

Samme server som jeg prøvde meg på, men jeg fikk ikke startet motoren og ble stående igjen mens de andre tok av. Etter det ble det aldri mer plass til å delta. Det samme gjelder de andre åpne serverne, stort sett er kampene påbegynt, og man kan vente i all evighet på å få bli med. Har bare EN gang lykkes i å bli med, og da jeg skjøt ned motstanderen, ble jeg utestengt :crazy: . Tror vi trenger egen server for å få til noe action??

 

sitter bare å venter på Stomr of war jeg

 

Samme her Christian, WWI er gøy, men det er bare oppvarming til WW2. Er jevnlig innom SimHQ for å sjekke utviklingen med Oleg, og det er vel lite sannsynlig at "Storm of war" blir ferdig dette året......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...