Gjest Eivind Oterhals Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei! Noen som vet hvor jeg kan finne vær/vind kart for Norge? Og, noen som vet hvor jeg kan finne altitude kart for Norge? Mvh Eivind Takknemlig for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Se her http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=490440&Searchpage=1&Main=62421&Words=jeppesen&Search=true#Post490440 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Så lat som jeg er gadd jeg selvfølgelig ikke søke, takk Tom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bare hyggelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ikke glem IPPC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har søkt meg ihjel uten hell. Noen som vet hvor jeg kan finne minimum og maximum altitude kart for Norge? Mvh Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 hva slags kart mener du med minimum- og maximum altitude-kart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kart som viser hvor høyt eller lavt jeg må fly, tegnet inn masse airways. Altitude chart er vel det det heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Minstehøyder for airways, MEA er inntegnet i underveiskartene. Ved noen tilfeller har du også max høyder i form av Maximum Authorized Altitudes (MAA), men normalt sett er max høyden begrenset av flyets ytelser og da må du se i tabeller som tilhører den flytypen som du flyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kart som viser hvor høyt eller lavt jeg må fly, tegnet inn masse airways. Altitude chart er vel det det heter. www.navigraph.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Takk alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.