Gå til innhold

Røyking tillatt.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Kom over et nytt aerobatic-prosjekt for litt siden, og da flyet er selvbyggerfantasi var jeg mer nysgjerrig enn interessert. Men testflyvningen ga meg noen hakeslepp, og spesielt flightmodellen og måten røyken oppfører seg er imponerende. Siden vi her snakker om bevegelser, tillater jeg meg å komme med en liten movie.

 

Snurr film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW JØSS!!! Om jeg ikke var på en snurr i går kveld så fikk jeg min normale dose nå. Imponerende film på alle mulige måter. Fly virker å være av topp klasse sammen med pilotens ferdigheter(vennligst vær ærlig å innrøm det dersom flyvinga er et direkte resultat av for høyt inntak av voksenbrus i en eller annen form).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker, både Tom og Stian :) .

 

vennligst vær ærlig å innrøm det dersom flyvinga er et direkte resultat av for høyt inntak av voksenbrus i en eller annen form

 

.......kan nok ikke garantere at piloten var helt i tråd med gjeldende regler, det skal nå tross alt mye galskap til å sitte aleine inne i et kott (min "Kottpit") og leke pilot :grin: . Når dèt er sagt, må jeg innrømme at flyet har imponerende flyegenskaper, et godt stykke forbi default Extra300, så her er det mulig å trene avanserte aerobatiske bevegelser. Fløy redskapen med stor glede og innlevelse ei god stund, men skulle helst sett at den var en modell av et virkelig fly. Interesserte kan søke på ARX-5X på Simviation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...