Gå til innhold

Polakk på de greske øyer(X-PLANE)


Anbefalte innlegg

Snublet over dette utrolige add-onet til X-plane her om dagen, en Antonov An-2. Dette er et fly jeg har synes har vært kult lenge, men aldri funnet noe godt addon til, så kom denne, med herlig cockpit og utrolig systemsimulering. Flywheel-starten er godt simulert, jeg var nødt til å prøve et par ganger før jeg fikk starta beistet. Når man starter er man nødt til å; Prime, spinne opp flywheel-hjulet, og holde tunga rett i munnen når man skal aktivere tenninga.

 

Før man kan ta av er man nødt til å varme opp motoren, ellers streiker den, og man er nødt til å konstant holde øye med CHT sånn at den ikke overopphetes eller blir for kald og dør ut.

 

Aaaaaaanyways, herlig fly for de som liker X-plane, tok det med en tur rundt de greske øyer.

 

450415.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det er en polakk da? Men den er vel kanskje så ny at den mest sannsynlig er bygd der. An-2 er et tøft fly og man ser dem stadigvekk rundt omkring. Ser ut som om den gjør alt i samme hastighet. Take-off, climb, cruise, approach og landing. Virker som om det nesten går like sakte uansett hva den gjør :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...