Gå til innhold

Utvalg av heftige FS videoer


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Her er forøvrig en jeg fant, som jeg synes er bedre enn de du har posta:

 

Glemte den i listen min, så den også..

 

Hvordan i svarte de har fått til dette i FSX skjønner ikke jeg.

 

Kombinasjon av f.eks Sony Vegas og Adobe After Effects.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ei rivende utvikling. Se for dere fire fem år frem i tid. Det jeg er mest spent på er hvor mye satelitt foto det vil bli brukt innen simverden. Husker ikke navnet på systemet men jeg så ett eller annet for ei tid sida som brukte satelit foto der programmet lastet ned etterhvert som simmern flytta seg i verden. Slik sett trengte du ikke sitte med masse Gigg på HD men henta altså automatisk det du trengte til enhver tid. Du må riktignok ha en høy båndbredde med solid stabilitet men de fleste her har vel det. Og ettersom det blir fler og fler simmere vil nok tilbudet av hardware til cockpit bli større også, og prisene forhåpentligvis mer "samarbeidsvillige"

 

Nei denne utviklinga skal det bli morsomt å følge,,,selv om Visa kortet muligens vil ha noen innvendinger :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...