Thomas Hjelset Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei! I det siste har jeg flydd mye rundt med Norwegian sin flåte til mange destinasjoner i Norge og Europa! Her følger noen bilder fra hvordan hverdagen som NAX-pilot har vært! =) Landing på Flesland etter tur fra Gardermoen Short final, Geneva! Forlater Genevè og setter kursen mot Gardermoen Igjen på vei inn til Flesland På vei ut på ny tokt! Innflyvning til Gardermoen På plass etter flight fra Bergen Nattflight til Stockholm, Arlanda Neste morgen på vei inn til Gardermoen! LN-KKI som ble fløyet til Oslo denne gangen... Kveldsflight som NAX766 til Værnes Retur til Gardermoen fra Hamburg! På plass i Bardufoss etter en flight fra Gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 LN-KKD på tokt! Kveldsretur fra Bardufoss! LN-KKD på nye eventyr! LN-KKW på vei til Gardermoen etter avgang fra Værnes LN-KKW lander på Gardermoen etter en 45 minutters flight fra Værnes Takser hele veien rundt til gate 23 Takk for titten! Det var de 20 beste bildene jeg hadde å byu på Håper det var noe å se på en lørdagsnatt! Takk til Virtual Norwegian for flotte painter! Addons: FiftyNorth Simulations B737-300 + WilcoPub 737PIC panel PMDG 737-800WL Norway Airports OSL/BDU/TRD Cloud9 Flesland Aerosoft Stockholm/Arlanda FSDreamTeam Geneva Airport Environment Service (AES 1.99) Active Sky v6 Lennarts Teksturer Cielosim Instant Enhancer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Dette var rått! Meget god serie. Du har stått på skikkelig for å levere her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Dette var nydelig! Skyene er de fra Cielosim eller? Mvh Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nydelige bilder....å takk for den jobben du har gjort for å legge de frem for oss Trivelig å se at paintene mine blir brukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kjempeflotte bilder. Stussa litt når jeg så Wilco sitt panel på en modell jeg ikke kjente igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Knallflotte og varierte bilder du leverer oss her Thomas! Rett og slett tykje flotte og med masse inspirasjon til å fly litt Norwegian-ruter og -maskiner fremover var dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fett! Har du merga WILCO og 50N? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Tusen takk for kommentarer! =) Ja, jeg har merget 50N og Wilco! Rett og slett kopierte panel-folderen og .air-filen. Fungerte greit nok det =) Litt vanskelig å holde farten oppe når man takser, men fungerer veldig bra i luften! Skyer er fra Cielosim.. Ha en fortreffelig helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.