Gå til innhold

Ghost-plane på Vatsim


Rune Jensen.

Anbefalte innlegg

Jeg har et forbanna ghost-plane flygende etter meg fra EDDF til BIFK. Når jeg sto parkert på stand på Frankfurt så jeg at jeg hadde et fly (XP494) parkert helt opp i rumpa. Tenkte det bare var en som ikke visste hva han drev med, men nå er jeg på FL360 og flyet henger fortsatt tett i rumpa på meg så TCAS går amok. Når jeg ser på Servinfo er dette en franskmann på vei fra LFPG til EGLL? Har prøvd å chatte med piloten men ikke noe svar. Må ha skjedd en bug på vatsim-serverne. Har forsøkt å disconnecte og velge andre servere men har er der fortsatt.

 

Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja merkelig, jeg hadde noe lignende en gang i tiden da jeg brukte POSKY og FSInn. Men da var det ikke noe fly som var pålogget, det hang bare ett fly etter meg.

 

Nei da vet jeg ikke.

 

Haha ja ser deg nå Rune. Merkelig :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Da forsvant begge to. Kanskje jeg har en halvbror jeg ikke vet om :)

 

Nå skal jeg koble på igjen å se hva som skjer....

 

Puh! Da ser det ut som om den siamesiske tvillingen forsvant. Denne gangen slo jeg SB helt av og startet på nytt før jeg koblet meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han også vistes på servinfo var det rett og slett en person som interceptet deg. Om du ikke ble informert, og gikk med på det, via private chat på forhånd, er dette ulovlig i henhold til VATSIM Code of Conduct. Skjer det igjen, ta screenshot og kontakt en supervisor. Slike piloter skal vi ikke ha :/ (For å understreke et viktig poeng og ikke skremme vekk militærglade flyvere: Det er lov, så lenge alle parter er informert; flyet som intercepter, flyet som blir interceptet og en eventuell ATC)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk iallefall ikke noe svar da jeg kontaktet han og spurte hva han holdt på med. Skal huske å ta en screenshot neste gang, men er det helt utelukket at det var en bug? Han sto jo som sagt rett bak meg helt fra stand på Frankfurt...

 

BTW, hvordan kontakter man supervisor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...