Einar Angelsen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hva synes dere? For masete? Nå holder jeg på med en video som utelukkende skal innheholde norske flyplasser og scenery's. I den forbindelse så lurer jeg på om jeg skal droppe musikken. Tar gjerne imot forslag:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Ørdal Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 , dæ kor bra edita Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Synes denne filmen var bare helt sinnsykt bra.. Helt klart en favoritt film.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fantastisk bra laga Bra med fart og ingen unødvendig dødtid undervegs. Litt festlige landingar til tider også :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Syyykt bra, jeg må si at dette er den beste fs videoen jeg noen gang har sett. Utrolig bra laget! Hvilke specs har du og hvilke addons bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvis jeg kan si en ting....Den er veldig mørk...Mye kveld og natt her. Jeg skulle gjerne sett den lysere, slik at man får se litt mer detaljer. Ellers er den kul, og fint editert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Angelsen Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Takker for god kritikk. Har en E6850 cpu, og et 4870 skjermkort. Bruker noen flyplasser fra Aerosoft, og PMDG sine fly. Enig med Steve i at det blir litt mørkt, men synes det er litt kult å få frem flyenes lys og lysene fra rullebanen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Veldig bra film. Og jeg synes vanligvis disse filmene er epic kjedelige ;P Kult med Blacbirden også =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 sitat jermy clarcson: Sweeeeeet. som regel så ser jeg bare bynnelsen på FS filmer, rett og slett pga at di er for kjedelige. men denne ble jeg bare sitte og nyte, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Helt nydelig! Flott flott flott! Masse mer takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Arild Sehl Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Her er et par av mine favoritter, synes disse slår de fleste. Equinox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Angelsen Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Den første der var helt fantastisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peter fagerheim Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Masete? Det her va mas av ypperste klasse. Holy smoke! Omtrent så proft det kan bli. Thumbs up Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 *sikle* *sikle* Kanonbra film, dette likte jeg veldig godt. Her skal du pigede få lov til å pøse ut med mer fantastiske filmer, og gud som jeg gleder meg til det STÅ PÅ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.