Ivar Paulsen Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 INSIDE FLIGHT 93, heter programmet som går kl 21. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Rasmussen Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Vet du noe mer detaljer om hva dette programmet handler om ? Jeg må nemlig reise på besøk til min bror for å se det, og lurer på om det er verdt turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Gundersen Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Var ikke Flight 93 flyet som styrtet i Pennsylvania 11 september i fjor? Dette var vel også ment å skulle nå et utvalgt terrormål i Washington DC, men som ble hindret av flyets passasjerer.... Regner med programmet handler om hvordan man tror passasjerene håndterte situasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Dette skal jeg få med meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Det har jeg sett. Så det på TVN tror jeg for noen uker siden. Veldig interessant [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Merk dere dette (om dere ikke har hørt det fra før): Let's Roll! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Gikk ikke dette på samme kanal for 2 måneder siden? Så ihvertfall no lignene med samme fly involvert. Dok22 på NRK hadde også ett slikt program for ikke lenge siden, men uansett må man se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Thomas Lorentzen: Gikk ikke dette på samme kanal for 2 måneder siden? Så ihvertfall no lignene med samme fly involvert. Dok22 på NRK hadde også ett slikt program for ikke lenge siden, men uansett må man se... Ja, det gikk et slik program på NRK for en tid tilbake... Et lite tips til: På discovery, søndag 24 mars klokken 21 (Vet ikke om dette er Engelsk eller Norsk tid, noen som vet ?) går det program som heter Airport fra o'Hare flyplassen i Chicago.... ---------------------- Geir Fjellro Løitegård LN-GFL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Oslvold Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Søndag 21/3 kl 21.00 , samme kanal er det et program om O'Hare flyplassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Norvald Oslvold: Søndag 21/3 kl 21.00 , samme kanal er det et program om O'Hare flyplassen 21/3 er ikke det nå på torsdag det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Gjæringen Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Hei. Jeg har sett det programmet om FLIGHT 93 og det kan absolutt anbefales, til dere som ikke har sett det før. Bare så synd at jeg ikke har Discovery nå, da hadde jeg sett det i dag også. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Med vennlig hilsen Roy Gjæringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Norvald Oslvold: Søndag 21/3 kl 21.00 , samme kanal er det et program om O'Hare flyplassen Jepp, men er dette 21.00 engelsk tid ? Idag så jeg et concorde program som har gått tidligere. Dette programet var det som måte gjøres etter kræasjen i Paris, og mye info...og MASSE cockpit bilder.... -------------------------- Geir Fjellro Løitegård LN-GFL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Paulsen Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg fant ut at det ikke var noe program søndag kl 21... dvs. intet om Flight 93. Egentlig var det Airport, som går søndag 24. kl 21 jeg tenkte på. Jeg skal bort, så jeg må ta det opp. Håper jeg har stilt inn videoen rett rett. Dette skjer jo når det har blitt sommertid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.