Gå til innhold

Utrolig bra Youtube film!


A L

Anbefalte innlegg

Ja han der guy14 har taket på det han. Har "abonert" på videoene hans ei god stund nå. Har etterhvert fått med meg hvordan de lager denne skjelveaffekten også. De bruker trackIR og enkelte kjører repeat med halv speed mens de filmer med Fraps for så å kopiere i full speed igjen etterpå. Dermed slipper en unna de verste laggingene. Forøvrig tror jeg nok denne er laget på en heftig PC og ultimate innstilinger.

 

Var det der 172 fra Carenado tro? Så utrolig heftig ut og jeg hørte den skreik ut "Kjøp meg Per, kjøp meg NÅÅÅÅ"

 

Piloten hadde tydligvis tourette syndrom akurat som undertegede, Godt å se vi er flere i flysim verden med undertittel "spasme konsulent med spisskompetanse i headbanging og skuldertrekk" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det brukes noe som heter Ezdok addon men er det noen som vet om dette er payware og isåfall hvor en kan kjøpe det? Googla i går men fant ikke noen shopper på nettet som hadde dette. Fant masse video som var laget vede hjelp av det men altså ingen sted hvor jeg kunne få tak i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...