Nicklas Winger Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Kom over et par bilder her..: http://skitch.com/treyratcliff/bpk52/gmail-a-1933-russian-bomber.really-tratcliff-gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Tror jeg ville ha fått flyskrekk ved å sette meg inn i den greia der :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Flyr den greia der? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Finnes den greien der? jeg har lyst til å tro at det bare er en model, men hvis den finnes, så må den være russisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fy flate.. Selv ikke i en F-16 hadde jeg følt at jeg hadde noe å stille opp med der. Hadde vi sett denne kjempeklumpen komme der borte i horisonten hadde jeg heller gått under jorda. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ser jo ikke akkurat ekte ut de bildene der da. Noe som i det hele tatt tilsier at det er ekte bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Igor lager ikke så stygge fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Audun: Nei det er nokk ikke ekte gitt.. Man ser det tydlig på menneskemodellene og spesielt bakrunnen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 LoL Tror nok ikke dette er ekte saker, se nå på de battleship turret'ene på ryggen og i buken på "flyet". Ikke nok med det, de har klart å skvise inn 3 kanoner i hvert hjuloppheng, totalt 6 stk. Og hvis ikke dette var nok, så har de pinadømeg klasket til med hele 8 mindre kanoner i selve vingene. Det blir 20 stk det, også må man vel huske på at det er jo litt rekyl i slike våpen så man måtte vel ha hatt solide plattformer som disse kanonene var festet til, det blir mye stål å dra på, så måtte man vel også regne med at de ikke bare var til pynt heller, så litt ammunisjon kommer vel i tillegg he he he, måtte jo ha hatt en egenvekt som ikke lignet grisen Ett hypotetisk spørsmål, hvis dette flyet kunne ta av, og fyrte av alle kanonene samtidig mens det var i luften, hadde flyet da stallet? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Slik ser den ut: Selv om jeg har lest en del som tyder på at K7 Kalinin faktisk så slik ut, så tror jeg mer på at den ser ut som den jeg fant bilde på. Ble bestillt inn 3 stykk. Den første skulle visstnok ta 120 (!) personer ombord, men kresjet på jomfruturen, der 15 ble drept. Forsatt ville Sovjet ha de to andre, men prosjektet ble lagt ned. Her er siden til mannen som laget den i 3D Rusring Og K7 på wiki. Wiki Kikket på siden, fant dette: Kikket nærmere på UFOen, nazitegn? Gikk videre: Har skills da! Fått inspirasjon fra: Se nederst for sivil versjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.