Gunnar van der Meeren Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har samlet noen fly fra FS9. Alle er utstyrt med Merlin motorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Flotte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Überflotte bilder, Gunnar! Hvilken modell er Mosquitoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Takker! :grin: Mosquitoen er Just Flight sin modell av Mk XVIII «Tsetse» (ground and ship attack versjon) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Helt fantastisk, pøs på med slike bilder, for aldri nokk av dette....ha en god dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Gunnar.... no har muttern for alvor byrja å tvile på mi psykiske helse :grin: Ho såg berre rart på meg då eg satt og lagde flylydar foran dataen her no :grin: Fantastiske bilete!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Fine bilder av fly som har den tøffeste motorduren gjennom tidene. offtopic: Stod på et flyshow nede i England for mange år siden. Lyden en Lancaster lager når den tar av sitter fortsatt fast i kroppen min. Ooh, gåsehud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 offtopic: Stod på et flyshow nede i England for mange år siden.Lyden en Lancaster lager når den tar av sitter fortsatt fast i kroppen min. Ooh, gåsehud takker alle sammen! Lyden av 4 full throttle Rolls Royce Merlin XX må være nyyyyydelig musikk. :grin: Tror ikke de 2 Rolls Royce Merlin 21 på Mosquitoen er borte vekk heller. Lydpakken til Lancen oppfatter jeg som meget bra og absolutt troverdig. Litt mer usikker på Mosquito pakken (men jeg tror ikke at denne er borte vekk) Mustangen er vel forøvrig den eneste av disse som ikke er utstyrt med en Rolls Royce. Den har derimot en Packard Merlin. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Steikflotte bileter Gunnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kan du kansje forklare hvem som har laget disse flotte modellene også? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har testa Mustangen på Rolf Meum, han mente den var skummelt god.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Kan du kansje forklare hvem som har laget disse flotte modellene også? grin Det skal jeg gjerne gjøre. :grin: Lancasteren er en del av en større pakke med modeller fra Just Flight: Lancaster Det følger en Mosquito MkIV Pathfinder med Lancaster pakken. Men jeg har kjøpt tillegspakker med Mosquito fra Just Flight også (det var salg rett før påske): Mosquito Hurricanen er en freeware sak fra Aeroplane Heaven (mener jeg) Spitfiren og Mustangen kommer fra shockwave productions WWII Fighters (Li'l Margaret er en paint som jeg har gjort - basert på en paint av John Terell) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. april 2009 Premium Medlem Del Skrevet 18. april 2009 Her er Gunner`n på krigsstien igjen :grin: . Med så mange Merlins i lufta skulle det medfulgt lyd til bildene! Flott presentasjon Gunnar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.