Gå til innhold

Nederland Flyinn


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Jonas Rettum:

Blir med jeg også...

 

PS: I FS2000 Så klikket Autopiloten under innflyvning til EHAM, hørte at det var fordi EHAM ligger under Sea Level...

Noen som vet om dette skjer i FS2002? Eller hvordan jeg skal få fixet det?

Heisann

Det du må gjøre er å gå inn i under "Modules" menyen i FS2002, og så inn på "FSUIPC". Gå så under "winds" og sjekk at "Transitions smoothed by layer" er krysset av. Da skulle det ikke være noe problem. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

mvh

Henrik Wingerei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Den 15. mars så arrangeres det et flyinn i Nederland. Hva med å sette opp to gruppeflighter fra Norge den kvelden?? Forslaget mitt er å starte fra Bergen/Sola og Gardermoen for så fly til Schiphol Amsterdam Airport. Synspunkter??

Hei!

Det hadde vært veldig gøy. Særlig å fly fra Sola/Flesland da Braathens flyr derfra i real life også.

Til slutt vil jeg bare anbefalle alle å fly til Schiphol. Jeg har selv fløyet dertil online og jeg synes de har VELDIG bra ATC. De sa til og med "ha det bra" til meg, på norsk. Jeg har aldri hørt det før og var veldig overrasket da dem kunne bitte litt norsk, utrolig bra synes jeg. Dutch VACC har òg mange personer som kontrollerer online og som jobber på Schiphol som real life flygeledere. Derfor får man alltid veldig profesjonell flygekontrolltjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med jeg også...

 

PS: I FS2000 Så klikket Autopiloten under innflyvning til EHAM, hørte at det var fordi EHAM ligger under Sea Level...

Noen som vet om dette skjer i FS2002? Eller hvordan jeg skal få fixet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jonas Rettum:

Blir med jeg også...

 

PS: I FS2000 Så klikket Autopiloten under innflyvning til EHAM, hørte at det var fordi EHAM ligger under Sea Level...

Noen som vet om dette skjer i FS2002? Eller hvordan jeg skal få fixet det?

EHAM ligger 10 fot over sea leavel. Er det en annen rullebane som ligger under sealevel? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Kenneth Lima:

Hei!

Det hadde vært veldig gøy. Særlig å fly fra Sola/Flesland da Braathens flyr derfra i real life også.

Til slutt vil jeg bare anbefalle alle å fly til Schiphol. Jeg har selv fløyet dertil online og jeg synes de har VELDIG bra ATC. De sa til og med "ha det bra" til meg, på norsk. Jeg har aldri hørt det før og var veldig overrasket da dem kunne bitte litt norsk, utrolig bra synes jeg. Dutch VACC har òg mange personer som kontrollerer online og som jobber på Schiphol som real life flygeledere. Derfor får man alltid veldig profesjonell flygekontrolltjeneste.

Husk at norsk er ganske likt nederlandsk da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.03 fredag altså. Det skal ikke være problem. Fly gjerne fra Sola bort der. Er det nødvendig å registrere seg på deres hjemmesider ? Man må da velge flyplass man vil fly fra og alle flyplasser i Scandinavia er jo reservert. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

[ 04-03-2002: Endret av: georgkorycki ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...