Gå til innhold

WOW!!! - RÅASTE fly eg har vore bort i nokon sinne


Anbefalte innlegg

PMDG MD11

 

Riktignok har eg berre gått til innkjøp av FS9 versjonen. MEN, herregud hjelpe vår faders heilage gral, vin ovs.... :o :o :o

 

Dette er kort og godt det råaste addonfly eg nokon sinne har vore bak spakane på :D Rett og slett helt utrulig flott.

 

Skulle få litt training i går kveld med ein kamerat. Men jobben kalla jo selfølgelig(og det er ikkje noko nytt når ein sitt og skal kose seg. Då skal ein banne på at ditta !"#!"##%¤%&%!!!!! høgteknologiske dævelskapet ringjer, altso telefonen..), so vi får ta det igjen i kveld.

Og eg gler meg verre en ti ungar på instutisjon til å få testa ut denne maskina skikkelig :D :D

 

Eg skal sitte te augene ikkje lenger passar i hola der dei skal være. Tok eit par bilete av fuglen etter prøve-take off frå Frankfurt.

 

WOWcopy-2.jpg

 

WOWcopy-1.jpg

 

WOWcopy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So far, so god, men FSX versjonen ser laangt penare ut i VC enn den gjer i FS9. Dog har jo FS9 sine begrensningar med tanke på kva plattform X er oppbygd på. Ellers er førsteintrykket av flyet: VERDT ALLE PENGANE!! Mykje å setja seg inn i, men eg har ein djævelsk dyktig instruktør, og han e berre min. So nåkre timar til so tenkjer eg det grunnleggande sitt.

 

I kveld vart det ein kort flight frå Daytona Beach til Miami. Fekk desverre ikkje teke nåke bilete då eg hadde meir enn nok med meg sjøl og holde satansmakta på vingane.

 

Full rapport kjem i morgon etter prøvetur nr 2. Enn so lengje må folket ha ei riktig so god natt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar for det Ernst. Du veit at å være ihuga entusiast med det ein driv med er forskjella på om ein gjere det dårlig eller godt i noko. Enten være seg flightsim eller makrellfiske ut i holmane :grin: :grin: Det kjem ein biletserie etterkvart når eg får samla dei to små grå opp i der om kva eg skal vise reportasje om. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...