Vidar Solheim Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har sølt noe Jet A1 i bagasjerommet. Det er ikke veldig mye, men som de fleste hvet lukter det jo veldig. Jeg har sølt på "gulv plata" i bagasjerommet, den er trukket med tøy (eller hvordan jeg skal beskrive det) Så A1 er trukket inn i det stoffet kan man si. Så er spørsmålet om hvordan man mest effektivt kan fjerne A1 rester og lukt. Jeg fikk et tips om å tørke over med Rød Sprit. Har gjort dette men synst ikke lukta forsvant noe særlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gratulerer på forhånd med nytt "gulv" til bagasjerommet :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hva med å fyre litt opp og la flammene få gjøre litt av jobben her? Blir da både Rent og pent, strøket og slett pluss at det aller meste av lukta vil nok også være fordunsta etter at jobben er gjort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 1. april 2009 Members Del Skrevet 1. april 2009 Ta ut gulvplata di og spyl med vann ei god stund, så lar du den lufttørke utendørs noen dager. Avfetting og slikt er ikke noe særlig å bruke på stoff, så best med rent vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Tror ikke jeg kan ta ut av den plata. Den henger liksom fast under baksetene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Knutsen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Alt kan fjernes fra en bil. Det er bare et spørsmål om hva du vil mest. Skru noen timer eller kjenne godlukten noen år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hadde fått Jet A1-søl på min bagasje en gang - tipper det var ikke deg (ca 15 år siden). Klaget selvfølgelig lukt på bagasjen med en gang til SAS-skranken som sendte denne sekken videre til renseriet. Fikk tilbake den på hotellet dagen etterpå helt luktfri! Bra service i hvertfall! :-) Så renseriet vet hvordan rense vekk - kanskje du kan spørre dem hvordan de fjerner dem fra flyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Om du gjør som Ivar sier og spyler vil jeg legge til att god gammal nylonrens på tube er ett vidundermiddel for det meste. Alt fra rutevask til det den iflg, navnet skal, rense syntetiske stoffer. Du får den på tube. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.