Tommy Bernes Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Heisann! Litt gusty og vindfullt på approachen til Lukla idag Deler bilde så dere får se! - Fs2004 - Carenado Cessna 206 - Lukla av Aerosoft - Enb Series Dll mod for bloom og kontrast. - Ultimate weather av Zinertek. Kommenter gjerne! Mvh Tommy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 I et lite øyeblikk her, så trodde jeg det var "real life" bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Håper du har turbo i den høyden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Veldig tøft bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 ja, kjempekult. hva er Enb Series Dll mod for bloom og kontrast Er det noe som gjør at det ser bedre,og mister man FPS av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Mister å mister fps, det avhenger av hvordan den er konfigurert. Dll filene finner du her: http://boris-vorontsov.narod.ru/enbseries_gtasa_v0074f.zip De legger du i rotmappen til fs2004 og du aktiverer effekten i fs ved å trykke Shift+F12 Bytt såut innholdet i enbseries.Ini, du kan jo prøve noen av verdiene som er angitt i denne tråden: http://www.flightsimworld.com/forums/index.php?showtopic=146801 Har ikke min tilgjengelig akkurat nå :blush: Takker ellers for kommentarer, kom gjerne med fler! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg brukte settings funnet på den sida der, gikk fra ca. 40 i fps til meget stabil fps på 1,6 (en komma seks). EDIT: Har forska litt videre, har kommet meg opp på relativt stabil FPS på 20 i VC på PMDG 737, men jeg får kun kjørt i Window mode. FPS er lik null i fullscreen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fantastisk bilde! Må si som jeg har sagt tidligere; flott at du tar med hvilke addons du bruker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg brukte settings funnet på den sida der' date=' gikk fra ca. 40 i fps til meget stabil fps på 1,6 (en komma seks). EDIT: Har forska litt videre, har kommet meg opp på relativt stabil FPS på 20 i VC på PMDG 737, men jeg får kun kjørt i Window mode. FPS er lik null i fullscreen. [/quote'] Det hørtes ikke bra ut.. Byttet du hele configen, her er det snakk om et tap på 3-5fps.. Bytt ut hele innholdet med det her. Såfår du se om det blir bedre.. [PROXY] EnableProxyLibrary=0 InitProxyFunctions=1 ProxyLibrary= [GLOBAL] UseEffect=1 AlternativeDepth=0 AllowAntialias=0 BugFixMode=0 SkipShaderOptimization=0 QuadVertexBuffer=0 EnableShaders_3_0=1 AdditionalConfigFile=enbseries2.ini [EFFECT] EnableBloom=1 EnableOcclusion=0 EnableReflection=0 EnableMotionBlur=0 EnableWater=0 EnableShadow=0 DepthBias=0 EnableDepthOfField=0 [iNPUT] KeyUseEffect=123 KeyBloom=120 KeyOcclusion=121 KeyReflection=122 KeyCombination=16 KeyScreenshot=44 KeyShadow=119 KeyWater=118 KeyShowFPS=106 [REFLECTION] ReflectionPower=15 ChromePower=10 UseCurrentFrameReflection=0 ReflectionQuality=0 ReflectionSourceSpecular=50 ReflectionSourceTFactor=50 UseAdditiveReflection=0 ReflectionDepthBias=0 UseLowResReflection=0 ReflectionSinglePass=1 UseEnvBump=1 EnvBumpAmount=100 EnvBumpOffset=100 ReflectionFlip=0 [bLOOM] BloomPowerDay=1 BloomFadeTime=400 BloomConstantDay=1 BloomQuality=0 BloomScreenLevelDay=40 BloomCurveDay=0 BloomPowerNight=25 BloomConstantNight=5 BloomCurveNight=0 BloomScreenLevelNight=20 BloomAdaptationScreenLevel=80 BloomAdaptationMultiplier=10 BloomAllowOversaturation=1 BloomMaxLimit=50 [sSAO] UseFilter=1 OcclusionQuality=2 FilterQuality=0 DarkeningLevel=30 BrighteningLevel=0 IlluminationLevel=30 AdditiveIlluminationLevel=30 UseAmbientOcclusion=1 UseIndirectLighting=1 FadeDistance=50 UseForAlphaTest=1 UseForAlphaBlend=1 [colorCORRECTION] DarkeningAmountDay=10 ScreenLevelDay=50 ScreenLevelNight=20 DarkeningAmountNight=10 GammaCurveDay=1 GammaCurveNight=0 ColorSaturationDay=1 ColorSaturationNight=0 UsePaletteTexture=0 [WATER] UseWaterDeep=1 WaterDeepness=20 WaterQuality=0 [sHADOW] ShadowFadeStart=40 ShadowFadeEnd=80 ShadowAmountDay=60 ShadowAmountNight=30 ShadowScreenLevelDay=60 ShadowScreenLevelNight=20 ShadowQuality=0 UseShadowFilter=1 FilterQuality=2 ShadowBlurRange=30 [ENGINE] ForceAnisotropicFiltering=0 MaxAnisotropy=4 ForceDisplayRefreshRate=0 DisplayRefreshRateHz=60 [MOTIONBLUR] MotionBlurQuality=1 MotionBlurVelocity=40 MotionBlurRotation=40 [PERPIXELLIGHTING] SpecularColorMin=0 SpecularColorMax=100 SpecularColorMultiplier=100 SpecularGlossinessMin=0 SpecularGlossinessMax=100 SpecularGlossinessMultiplier=100 [DEPTHOFFIELD] DOFQuality=0 DOFNumberOfPasses=2 DOFFocusRange=50 DOFBlurinessRange=5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Slenger med noen bilder her jeg. Har kun beskjært og resiza, ellers tatt rett fra FS. Skal teste innstillingene dine nå, så får jeg se, men FS funker fortsatt kun i window mode, ikke i fullscreen. Har i window mode et lite problem med at bloom reagerer med den hvite linja nederst i FS-vinduet, men det plager meg egentlig ikke. EDIT: Sånn ser det forøvrig ut om jeg prøver meg på fullscreen. Flyving på natt i window mode er bare å glemme, 1/4 av skjermen blir opplyst av startmenyen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Flott Werner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Mister å mister fps' date=' det avhenger av hvordan den er konfigurert. Dll filene finner du her: http://boris-vorontsov.narod.ru/enbseries_gtasa_v0074f.zip De legger du i rotmappen til fs2004 og du aktiverer effekten i fs ved å trykke Shift+F12 Bytt såut innholdet i enbseries.Ini, du kan jo prøve noen av verdiene som er angitt i denne tråden: http://www.flightsimworld.com/forums/index.php?showtopic=146801 Har ikke min tilgjengelig akkurat nå :blush: Takker ellers for kommentarer, kom gjerne med fler! :grin: [/quote'] kan du legge ut din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Se over min forrige post. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kjempeflott bilde Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.