Bjørn J. Jensen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tatt med mobilen... Ahh elsker dette flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 :grin: Høres godt.Tipper det er dette som har 4 små motorer i rævva,uten at jeg sjekker google nå :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Artig, hørtes ut som et jagerfly når den tar av :grin: Trass i størrelsen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvordan flytype er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 En VC-10. En spesiell og sjelden fugl du fanget der Bjørn. Hørtes ikke helt lydløs ut og så kanskje ikke så veldig miljøvennlig ut heller, men skikkelig artig å se en slik en i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Eh, det står jo i trådtitelen... VC-10 brukes til transport og air-to-air refueling av RAF. Forøvrig bråker de som bare juling, det var en VC-10 som fløy "display" på RIAT da jeg var der i 06, og da den dro på rett foran publikum etter en fly by bråket det så mye at det gjorde regelrett vondt, selv med ørepropper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Disse er faktisk ofte innom BDU Du fikk ikke med deg 767-300 og 757-200 også Bjørn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Fikk med meg 767'n, men jeg hadde selvfølgelig ikke med meg kamera i dag.. Nå skal jeg begynne å ta det med hver dag! :grin: Forresten Eirik, vet du om det kommer noen fler litt spesielle fugler til BDU i nærmerste fremtid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kjempe flott opplevelse da....takk for at du deler den med oss..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Disse er faktisk ofte innom BDU Du fikk ikke med deg 767-300 og 757-200 også Bjørn? Fælt med fly dere får da! :grin: I Molde er det B737 og Fokker 50 hver dag :grin: Fin video! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 737 har vi også daglig Fokker en gang per uke ca. Alt annet er såklart militært siden det er en militær flyplass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Fokker en gang i uka?! Hvem-Hva-Hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kommer blant annet en imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Når og hvilket selskap? I sammenheng med millitærøvelsen regner jeg med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Sender sms imorgen. Kommer med pax inn ja, er her sånn ca. 1 gang per uke, vet ikke hvorfor egentlig:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Denna fuglen er nesten litt rå! Så vidt jeg vet er den jo designet og produsert av stort sett samme selskap som står bak Concorden. Jeg leste et sted at Super VC-10 er den airliner'n(foruten Concorde) som har høyest Vne, Mach .94 Wow! Så selv om det ikke er glass,så kunne jeg nesten tenkt meg en utgave til FS. Jeg liker å komme fort fram. :grin: Noen som vet om det fins en godt simulert versjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har ikke prøvd den selv, men DM Flight Sim, som er spesialister på historiske britiske airlinere, har VC-10'ere i flere modeller og teksturer til FS 2004 her Tommy: www.dmflightsim.co.uk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ser man det ja. Takk for den linken der Halvdan. Dette må lastes ned å prøves ved første anledning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.