Ola Haldor Voll Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Se, se, se ! Man følger 330-skvadronen på oppdrag ser det ut til - spennende og herlig med luftige bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Live stream: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=468975#Post468975 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Evt. http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/473117 ? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ehe, muligens :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 kjempemessig program! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Var kjempe flott...mere av dette.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kikket nettop på nett-tv. Virkelig flott program! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Et flott og givende programserie dette, jeg både lo og gråt så tårene trilla under dagens episode.. Hva man fikk se idag lover jo også veldig bra for hva man kan forvente av kommende program i denne serien. Respekten for hva de jobber med, er villige til å kaste seg uti, og hva de faktisk får til av imponerende resultater med et sammensveiset teamwork så godt at det lett kan ta pusten fra dei fleste av oss vanlig dødelige.....og på sitt beste nesten gjera seg fortjent til eit kandidatur for ein eller annan høgthengande internasjonal pris eller utmerkelse for sitt mot krona med glimrende resultater.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, hvis jeg sier at jeg betaler min NRK lisens med glede, så er nok det en liten overdrivelse, og jeg ville muligens røket ut på den påstanden i en løgndetektortest... :whistle: Men, jeg syns virkelig de er gode på å lage interessante og fine dokumentarer (som er min favorittsjanger), og de har etterhvert fått god kvalitet på nett-tv også. Fantastisk jobb disse 330 gutta gjør, og man må bare ta av seg hatten for hele crewet. Ser frem til flere episoder av dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hva man fikk se idag lover jo også veldig bra for hva man kan forvente av kommende program i denne serien. Respekten for hva de jobber med' date=' er villige til å kaste seg uti, og hva de faktisk får til av imponerende resultater med et sammensveiset teamwork så godt at det lett kan ta pusten fra dei fleste av oss vanlig dødelige.....og på sitt beste nesten gjera seg fortjent til eit kandidatur for ein eller annan høgthengande internasjonal pris eller utmerkelse for sitt mot krona med glimrende resultater.... [/quote'] Real Norwegian Heros rett å slett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.