Gå til innhold

330 skvadronen på NRK NÅ!

Ola Haldor Voll

Anbefalte innlegg

Et flott og givende programserie dette, jeg både lo og gråt så tårene trilla under dagens episode..

Hva man fikk se idag lover jo også veldig bra for hva man kan forvente av kommende program i denne serien. Respekten for hva de jobber med, er villige til å kaste seg uti, og hva de faktisk får til av imponerende resultater med et sammensveiset teamwork så godt at det lett kan ta pusten fra dei fleste av oss vanlig dødelige.....og på sitt beste nesten gjera seg fortjent til eit kandidatur for ein eller annan høgthengande internasjonal pris eller utmerkelse for sitt mot krona med glimrende resultater.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis jeg sier at jeg betaler min NRK lisens med glede, så er nok det en liten overdrivelse, og jeg ville muligens røket ut på den påstanden i en løgndetektortest... :whistle:

Men, jeg syns virkelig de er gode på å lage interessante og fine dokumentarer (som er min favorittsjanger), og de har etterhvert fått god kvalitet på nett-tv også.

Fantastisk jobb disse 330 gutta gjør, og man må bare ta av seg hatten for hele crewet. Ser frem til flere episoder av dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man fikk se idag lover jo også veldig bra for hva man kan forvente av kommende program i denne serien. Respekten for hva de jobber med' date=' er villige til å kaste seg uti, og hva de faktisk får til av imponerende resultater med et sammensveiset teamwork så godt at det lett kan ta pusten fra dei fleste av oss vanlig dødelige.....og på sitt beste nesten gjera seg fortjent til eit kandidatur for ein eller annan høgthengande internasjonal pris eller utmerkelse for sitt mot krona med glimrende resultater.... ;) [/quote']

Real Norwegian Heros rett å slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...