Gå til innhold

Har du fløyet med Air Europa?


Emil Topstad

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Familien min skal Fredag fly fra Sandefjord Torp ned til Gran Canaria.

De reiser med Star Tour men finner ikke ut hvilket selskap Star Tour bruker på denne ruten da jeg ser Ving flyr med Air Europa til samme destinasjon på Fredager lurer på om Star Tour bruker samme maskin, noen som vet (Det er en 738)

 

men uansett det jeg egentlig skulle spørre om: er det noen som har erfaring med Air Europa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 1 år siden jeg fløy med de til Gran Canaria fra Værnes med en B738.

 

Dette er vel charter fly og det merket iallefall jeg da jeg var med, var ganske trangt, har ikke så mye benplass, men man glemmer alt når man først kommer fram til destinasjonen :)

 

Jeg satt nesten helt bakerst i flyet, kan hende setene lengre framme har bedre plass, men det har jeg ingen anelse om for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greie selskap. Skal du ha noe annet enn ett sete og ett smil, regn med å betale blod for det. Flyene er standard 738. Da dette er det AE bruker mest fra Norge til GC.

Egentlig så betaler du bare for ett sete, alt annet kan du regne som ett pluss. Du får ikke noe ombord, muligens litt vann :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(fløy selv med Pegasus sin B738 til Tyrkia' date=' satt hele veien og lurte på når vi skulle nødlande.. :grin: )[/quote']

 

Ikke verst med tanke på at Pegasus har en av de yngste flyflåtene i Europa(average fleet age 7 år) og har aldri vært innvolvert i en ulykke siden oppstart i 1990. ;)

 

Forøvrig har jeg flydd ett par ganger med Air Europa, og det minnet meg svært mye om Norwegian gitt. Verken bedre eller verre, men helt ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...