Gå til innhold

En landing med KKS --Norwegian--


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Lenge siden eg har postet Screenshots her inne, så nå kommer det noen..

 

Var ute en tur TRD - BGO i dag.. Flyet for dagen var Norwegian sin /37-300'er LN-KKS, tidligere kjent som Unicef flyet. :D Turen var flott men veldig flott ver, lite turbulens på innflygningen var det også.. Tok noen bilde av innflygningen, håper dere liker de! :)

 

Her var vi da etablert oss på finale over Askøy på vei mot bane 17.

KKS-1.jpg

 

KKS-2.jpg

 

KKS-3.jpg

 

"Velkommen til Bergen Lufthavn Flesland, Takk for at dere valgte og fly Norwegian og ha en fortsatt strålende uke!"

KKS-4.jpg

 

KKS-5.jpg

 

En spotter borte ved gangveien mellom heli terminalen og fly terminalen merket seg denne maskinen og ville forevige den men et bilde..

KKS-6.jpg

 

Og slik såg det ut i virkelig heten.. Bildet er mitt eget. :)

_MG_3032.jpg

 

Også en liten bonus på slutten her.. P-51 Mustang, Jumping Jack! :D

Mustang.jpg

 

Addons som er Brukt:

 

 

- Wilco 737 PIC, Livery finnes hos virtual Norwegian.

- ENBSeries Mod for Bloom og Økt kontrast.

- Cloud9 Flesland og alt det vanlige for Norge ellers. :)

 

 

Takker for at du tok deg tid til å kikke innom, Kan jo også legge igjen en kommentar om du vil.. :)

 

 

Mvh Tommy!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder Tommy..nr 6 og 7 var rimelig like' date='det kunne fort blitt forvekslet med ekte bilder om det kun hadde vært i lag med real photos.Meget bra bilde det siste å :) [/quote']

 

Nja, syns det ble litt ulikt iforhold til bakken, og biler.. I tilleg refleksjon, men ellers så var de alle veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke den finnes til PMDG..Har ikke sett noe ivertfall
Ja' date=' så den her var til PIC 737, men FS klikker bare når jeg har prøvd det flyet, så har egentlig gitt opp det og holder meg til PMDG 737 :)

 

 

[size:8pt']kanskje noen som kan painte til PMDG 737 hvis den ikke finnes fra før noe sted?[/size]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha hatt ENBR som er vist med bildet over her, men hvilken fil skal man laste ned? Jeg lander nesten daglig på Flesland i FSX i default versjonen, noe som overhodet ikke ligner på Flesland i forhold til slik bildene ovenfor viser Flesland nærmest i virkligheten. Kjempe gode illustrasjoner forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsikken for noen flotte bilder du har der! Helt fan av Flesland på bildene, og hvordan fikk du så bra texture kvalitet på bygningene? Ser jo helt ekte ut! Og måtte ta en ekstra kikk på real vs ditt bilde hehe ;)

Dette er jo FSX sant?

 

EDIT Så at en her postet svaret mitt, takker!

 

EDIT2 Denne FS Cloud9 er for FSX sant? Blir litt deppa vist ikke hehe

 

EDIT3 Får ikke lastet ned denne Cloud9, får bare feilmelding om at filen ikke kunne lagres elns...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...