Gå til innhold

Eaglesoft Cirrus SR22G2/G3 turbo


Anbefalte innlegg

Har anskaffet Eaglesoft Cirrus SR22G2/G3 turbo til FSX!

BESTE KJØPET MITT TIL FSX EVER!

Denne fly modellen er utstyrt med glass-cockpit ala avidyne og alt av fungsjoner er inkludert! Inkludert Fallskjerm :grin:

Noen bilder ;)

2009-2-10_18-2-17-906.jpg

2009-2-10_17-58-11-687.jpg

Hadde lyst til å prøve fallskjermen men tenkte det ikke var så lurt. Men, så uten for varsel en mystisk motorstopp :grin:

2009-2-10_18-5-40-406.jpg

Kan nevne at dette er et ekstremt fint fly å fly ,den er veldig fps vennlig og kommer med mange liverys.

Bilden er litt redigerte (ta bort rød tekst og bilde farge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte fly Cirrus'ene ja. Litt synd både de og Cessna skal kutte ned på produksjonen av småfly (Cirrus har jo vært verdens mest kjøpte småfly de siste åra), men de regner heldigvis begge med det kun er midlertid grunnet det dårlige markedet og tidene vi er inne i.

 

Sukk sukk, for den som hadde hatt råd; hadde det med den lave dollarkursen vi hadde ifjor høst og også et meget godt kjøpers marked (som det fremdeles er, men dyrere $), vært glimrende muligheter for å kjøpe en flott utstyrt brukt en fra USA og tatt hjem til Norge.

 

Flotte bilder Kjartan! :)

 

Fallskjerm på et småfly? Stilig :D

Ikke muligheter for video av det der?

har du en video fra virkeligheten Marius.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg har dette flyet sjøl' date=' og det første som jeg så etter penga var betalt og flyet installert var de sørgelige virtual cockpit teksturene. De kunne da gjærne stått på litt til før de slapp modellen.. Men simulering og flyegenskaper da bra..

 

Stilige bilder forresten.. [/quote']

 

Er det påfsx versjonen? For på fs9 er den nydelig, er det flyet jeg foretrekker hvis vi skal snakke småfly!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser på Eaglesoft sine sider at de sier alle deres fly nå er kompatible med Vista 32/64bit. Eg kjører 64bit Vista. Noen erfaringer her?

 

Er litt obs på dette, da eg har et Katana DA-20 som funker heller dårlig i Vista 64, skal forsåvidt ikkje påstå at det er Vistaen si feil, men antar det.

 

Er du fornøyd med dei aerodynamiske egenskapene på flyet? Tenker da på realismen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...