Kjartan berg Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har anskaffet Eaglesoft Cirrus SR22G2/G3 turbo til FSX! BESTE KJØPET MITT TIL FSX EVER! Denne fly modellen er utstyrt med glass-cockpit ala avidyne og alt av fungsjoner er inkludert! Inkludert Fallskjerm :grin: Noen bilder Hadde lyst til å prøve fallskjermen men tenkte det ikke var så lurt. Men, så uten for varsel en mystisk motorstopp :grin: Kan nevne at dette er et ekstremt fint fly å fly ,den er veldig fps vennlig og kommer med mange liverys. Bilden er litt redigerte (ta bort rød tekst og bilde farge). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sirrus er ein flott maskin. Har logga eit par timar i typen ifjor og den er berre heilt suveren å fly Såg litt komisk ut der du dingla i ramlelakenet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fallskjerm på et småfly? Stilig Ikke muligheter for video av det der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Flotte greier! Artig å se Avidyne i FS. Skal ut å fly med det i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Så ut som en artig liten tass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Flotte fly Cirrus'ene ja. Litt synd både de og Cessna skal kutte ned på produksjonen av småfly (Cirrus har jo vært verdens mest kjøpte småfly de siste åra), men de regner heldigvis begge med det kun er midlertid grunnet det dårlige markedet og tidene vi er inne i. Sukk sukk, for den som hadde hatt råd; hadde det med den lave dollarkursen vi hadde ifjor høst og også et meget godt kjøpers marked (som det fremdeles er, men dyrere $), vært glimrende muligheter for å kjøpe en flott utstyrt brukt en fra USA og tatt hjem til Norge. Flotte bilder Kjartan! Fallskjerm på et småfly? Stilig Ikke muligheter for video av det der? har du en video fra virkeligheten Marius. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tja.. Jeg har dette flyet sjøl, og det første som jeg så etter penga var betalt og flyet installert var de sørgelige virtual cockpit teksturene. De kunne da gjærne stått på litt til før de slapp modellen.. Men simulering og flyegenskaper da bra.. Stilige bilder forresten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Soldal Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ser ut som eg blir noen kroner fattigere her ja....nydelig fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tja.. Jeg har dette flyet sjøl' date=' og det første som jeg så etter penga var betalt og flyet installert var de sørgelige virtual cockpit teksturene. De kunne da gjærne stått på litt til før de slapp modellen.. Men simulering og flyegenskaper da bra.. Stilige bilder forresten.. [/quote'] Er det påfsx versjonen? For på fs9 er den nydelig, er det flyet jeg foretrekker hvis vi skal snakke småfly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Ser ut som eg blir noen kroner fattigere her ja....nydelig fly! Vel invisterte penger :grin: Takk for alle kommentarer! Koselig å se at alle likte bildene Det med cockpit texturene så syntes jeg at de er hel ok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Soldal Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Eg ser på Eaglesoft sine sider at de sier alle deres fly nå er kompatible med Vista 32/64bit. Eg kjører 64bit Vista. Noen erfaringer her? Er litt obs på dette, da eg har et Katana DA-20 som funker heller dårlig i Vista 64, skal forsåvidt ikkje påstå at det er Vistaen si feil, men antar det. Er du fornøyd med dei aerodynamiske egenskapene på flyet? Tenker da på realismen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Joda realismen er på TOPP av det jeg har flydd. Anbefales på det sterkeste Bruker ikke vista så kan ikke si noe om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.