Ole-Jørgen Søberg Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vet ikke om denne har vært oppe før, men her er linken: http://www.klikk.no/reise/opplevelse/article413317.ece hmmm hvorfor får jeg ikke til å åpne "Create a link to a website" tro..? :confused: Fikk Congratulations. You are the hero på andre forsøk så denne kan ikke være så vanskelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Klarte det på første forsøk jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spillet Hero på første forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hero på første Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Var rar handling på den luftbussen. Ramla rett ned med 0 grader pitch. Joda... var helten eg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hero :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hero på første :grin: Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 You are the hero på første forsøk her og... var ikke så vanskelig gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Var rar handling på den luftbussen. Ramla rett ned med 0 grader pitch. Joda... var helten eg :grin: Ja, lurer på om dette er et Airbus konvertert Harrier Jump- Jet spill? Uansett gratulerer med fantastisk utført jobb alle sammen! Her kostet det ca 150 liv å få det til. Forklaringen tror jeg nok var at dere andre var litt heldigere med været, mens jeg fikk en soleklar windshear på slutten... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jippi, jeg er Hero på mitt 5000. innlegg her inne! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.