Gå til innhold

Henting av ny arbeidsmaskin i Alaska.


TOS

Anbefalte innlegg

Etter sterk utviding av drifta i Alaska, var det på tide å få tak i ein større maskin enn DC-3'n. Eg leita lengje og vel, før eg fann ein maskin eg tenkte det ville vere morosamt å prøva med. Så eg sette av garde ein tidleg morgon for å hente maskina. Eg tok av ifrå Sitka med DC-3'n og flaug til Gustavus kor eg skulle setje meg på eit rutefly til Anchorage for deretter å ta turen ned til Seattle og hente den nye maskina. Morgonen var prega av låge skyer og dårleg sikt med mykje snø. Men den gode trauste DC-3'n takla slike forhold like fint som vanleg.

 

1.jpg

Eg klatrar opp imot 9000 fot og passar på at eg held meg klar moder jord.

 

2.jpg

Det ligg eit solid lag med skyer under meg der eg brummar meg av garde i snaue 140 knop.

 

3.jpg

Eg nermar meg Johnson Petersburg med nymaskina. Ein god gamal slitar ifrå krigen, ein Boeing B17 Flying Fortress.

 

4.jpg

Like før landing i Johnson Petersburg.

 

5.jpg

Eg taksa inn og stengde av motorane. Maskina skal stå her ei stund og gjennomgå full teknisk sjekk før eg tek den til Juneau for litt ombygging. Bomberommet skal byggast om til lasterom og det skal settast inn litt meir navigasjonshjelpemiddel før eg tek den i drift.

 

Den nye maskina kan løfte nesten det doble av DC-3'n og vil i hovudsak verta brukt på lengre turar med mykje last.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du skal demontere de stygge ildspruterene i fronten' date='under og bak? :grin: [/quote']

 

Spørs om han liker konkurranse det :grin:

 

Er jo ikke dumt å kjøpe en bomber! Men tør jeg spørre hvordan du fikk tak i den? :)

For det første, er vell ikke mange som er flyvedyktige, og enda mindre som er tillat for det private markedet, og heller ingen som har turrets? :grin: (Ikke ment som kritikk eller noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanonane vert nok hengande på. Dei er sjølvsagt plomberte slik at eg ikkje kan skyten ed dei andre konkurrentane :grin:

 

Dette er nok FS9, med Misty Fjords, Tongass Fjords og Glacier bay scenery. B17 er Wings Of Power sin modell, DC-3'n er MAAM som har laga, og er absolutt verdt det dersom du er glad i eldre maskinar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsmaskin?? Vil vel heller kalle disse for kosemaskiner :grin: ' date=' få fly jeg har kost meg mer med enn disse to, noe av det absolutt beste som er å få til FS9 fra den tidsepoken. Flotte bilder Torstein ( nå må du se til å konsentrere deg om lesingen..... ;) ). [/quote']

 

Du må jo skjønne det Ernst at eg skaffa meg denne maskina for å kose meg meir på jobb :grin:

 

Lesinga går unna den veit du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bilder Torstein!

 

Morgonen var prega av låge skyer og dårleg sikt med mykje snø.

 

Ikke akkurat VMC her vel :) Godt du har instrumenter å gå etter.

 

 

Vi som flyr i Alaska flyr etter "AFR", Alaskan Flying Rules. Punkt 1.3 sier at skikkede piloter kan unnvike fra VFR reglene så fram til at fartøysjef mener forholdene er tilstrekkelig trygge for å gjennomføre en kontrollert nødlanding. :grin:

 

Flotte bilder Torstein! Regnet med du hadde anskaffet deg en flymaskin for å puttre konkurentene dine fulle av fly, eller evt. forsvare deg fra "Airborn pirates". :grin: Blir spennende å se hvordan den ser ut etter ombyggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...