TOS Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Etter sterk utviding av drifta i Alaska, var det på tide å få tak i ein større maskin enn DC-3'n. Eg leita lengje og vel, før eg fann ein maskin eg tenkte det ville vere morosamt å prøva med. Så eg sette av garde ein tidleg morgon for å hente maskina. Eg tok av ifrå Sitka med DC-3'n og flaug til Gustavus kor eg skulle setje meg på eit rutefly til Anchorage for deretter å ta turen ned til Seattle og hente den nye maskina. Morgonen var prega av låge skyer og dårleg sikt med mykje snø. Men den gode trauste DC-3'n takla slike forhold like fint som vanleg. Eg klatrar opp imot 9000 fot og passar på at eg held meg klar moder jord. Det ligg eit solid lag med skyer under meg der eg brummar meg av garde i snaue 140 knop. Eg nermar meg Johnson Petersburg med nymaskina. Ein god gamal slitar ifrå krigen, ein Boeing B17 Flying Fortress. Like før landing i Johnson Petersburg. Eg taksa inn og stengde av motorane. Maskina skal stå her ei stund og gjennomgå full teknisk sjekk før eg tek den til Juneau for litt ombygging. Bomberommet skal byggast om til lasterom og det skal settast inn litt meir navigasjonshjelpemiddel før eg tek den i drift. Den nye maskina kan løfte nesten det doble av DC-3'n og vil i hovudsak verta brukt på lengre turar med mykje last. Siter
Tom Knudsen Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Flott bilder Torstein! Morgonen var prega av låge skyer og dårleg sikt med mykje snø. Ikke akkurat VMC her vel Godt du har instrumenter å gå etter. Siter
Frode Skibrek Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Håper du skal demontere de stygge ildspruterene i fronten,under og bak? :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Håper du skal demontere de stygge ildspruterene i fronten' date='under og bak? :grin: [/quote'] Spørs om han liker konkurranse det :grin: Er jo ikke dumt å kjøpe en bomber! Men tør jeg spørre hvordan du fikk tak i den? For det første, er vell ikke mange som er flyvedyktige, og enda mindre som er tillat for det private markedet, og heller ingen som har turrets? :grin: (Ikke ment som kritikk eller noe) Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Må bare spørre jeg, du har sikkert nevnt det før. Er dette snakk om FS9 eller FSX? Og hvilke add on fly har du på DC3'ern? Kjempe flotte bilder, og jeg er fan av historiene dine Edit: DC3 ffs, ikke DC9 Siter
TOS Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Kanonane vert nok hengande på. Dei er sjølvsagt plomberte slik at eg ikkje kan skyten ed dei andre konkurrentane :grin: Dette er nok FS9, med Misty Fjords, Tongass Fjords og Glacier bay scenery. B17 er Wings Of Power sin modell, DC-3'n er MAAM som har laga, og er absolutt verdt det dersom du er glad i eldre maskinar. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. februar 2009 Premium Medlem Skrevet 5. februar 2009 Arbeidsmaskin?? Vil vel heller kalle disse for kosemaskiner :grin: , få fly jeg har kost meg mer med enn disse to, noe av det absolutt beste som er å få til FS9 fra den tidsepoken. Flotte bilder Torstein ( nå må du se til å konsentrere deg om lesingen..... ). Siter
Christopher Andersen Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Flotte bilder Istede for å lande kan du jo bare åpne bombelukene og slippe ut frakten i fallskjerm :grin: Det eneste er jo at det er mye artigere å lande, men, men.. Siter
TOS Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Arbeidsmaskin?? Vil vel heller kalle disse for kosemaskiner :grin: ' date=' få fly jeg har kost meg mer med enn disse to, noe av det absolutt beste som er å få til FS9 fra den tidsepoken. Flotte bilder Torstein ( nå må du se til å konsentrere deg om lesingen..... ). [/quote'] Du må jo skjønne det Ernst at eg skaffa meg denne maskina for å kose meg meir på jobb :grin: Lesinga går unna den veit du :-) Siter
Tommy Bernes Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Flotte bilder Torstein! Ser det begynner å bli aktivitet der oppe i Alaska igjen nå, er vel på tide at JAS kommer seg i gang igjen snart også.. Må ta opp konkurransen igjen :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Flott bilder Torstein! Morgonen var prega av låge skyer og dårleg sikt med mykje snø. Ikke akkurat VMC her vel Godt du har instrumenter å gå etter. Vi som flyr i Alaska flyr etter "AFR", Alaskan Flying Rules. Punkt 1.3 sier at skikkede piloter kan unnvike fra VFR reglene så fram til at fartøysjef mener forholdene er tilstrekkelig trygge for å gjennomføre en kontrollert nødlanding. :grin: Flotte bilder Torstein! Regnet med du hadde anskaffet deg en flymaskin for å puttre konkurentene dine fulle av fly, eller evt. forsvare deg fra "Airborn pirates". :grin: Blir spennende å se hvordan den ser ut etter ombyggingen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.