TOS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 VG.no Eg må seia at eg fekk litt bakoversveis då eg leste dette. Representanter fra flyselskapet ble tilkalt, og en av dem ga beskjed om at det ikke var noe stort problem at piloten var full fordi flyet praktisk talt fløy seg selv. - Alt han behøver å gjøre er å trykke på en knapp, så flyr flyet seg selv. Det verste som kan skje er at han snubler over noe i cockpit, skal representanten ha sagt. Dersom dette stemmer med røynda, så er det LENGE til eg går ombord i dette russiske flyselskapet. Rett og slett horribelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg hadde aldri turt å reise med noe Russisk flyselskap, ikke spør meg hvorfor. Men jeg har bare innbilt meg at dette kan være farlige greier, hvor ikke alle vet hva de gjør, og at ting kan gå fort galt om noe skjer. Har sikkert med at det er ukjent fly selskap, og at det har vært mye om dem i media osv.. Uansett, om dette er sant er det hårreisende og hjelper ikke på et allerede frynsete rykte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ha ha, den er suveren.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du verden.. Påstanden om at flyene er såpass enkle å fly får meg til å lure på hvor mange ganger russiske piloter har flydd i fylla. Regner med de ikke blir stoppet hver gang, når passasjererne selv faktisk må ta affære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai R Sivertsen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kansje det hadde vært en ide` for oss skrivebordspiloter , å bistå berusede Russiske piloter. Noe å tenke på neste gang vi flyr med Aeroflot!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jobbet i østeuropa rett etter murens fall, og forholdet til alkohol og jobb var en helt annen der borte enn det vi er vant til i vesten. F.eks. på de store bedriftene ble det delt ut GRATIS vodka under lunsjpausene for vanlige arbeidere.... Tror det er slutt på dette nå, men noe av kulturen sitter nok igjen, ihvertfall hos den litt eldre generasjonen. Var ikke uvanlig med 20% sykefravær og av dem som var på jobb var ofte 1/3 merkbart beruset. Har mange artige historier fra den tiden M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.