Ivar Skaugstad Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 San Juan CERAP & Piarco FIR presents: Dutch & French Unite On February 1, 2009 at 1600Z, join us and explore two amazing airports of the Caribbean with rich historical backgrounds. TNCM-Princess Juliana & TFFR- Le Raizet and will be fully staffed to accommodate all types of traffic. Pilots are encouraged to come out and have a blast in the Caribbean. All types of flights are welcomed. Date: 1st-February-2009 Time: 1600Z - 2100Z Charts and procedures can be found at http://www.sjucerap.org/newsite/ & http://piarco.vatcar.org/ Pilots are encouraged to aquire sceneries for both TNCM and TFFR, which can be found at http://secure.simmarket.com/flytampa-maarten.phtml & http://secure.simmarket.com/france-vfr-la-guadeloupe.phtml These Sceneries will help enchance your overall flight experience. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Dette skulle jeg så gjerne vært med på Ivar! Har gode erfaringer fra tidligere turer der nede Men har enda ikke fått datan min Men anbefaler alle som har tid å bli med på dette! Ha en god tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Dobbel OTS på Gardermoen og TWR trening på Værnes i kveld. Blir nok desverre ikke med nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 En runde TNCM-TFFJ-SABA-TNCM-TFFR anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Da er scenery for området lastet ned og livery funnet. Jeg blir iallefall å finne på samtlige av øyene mellom Sint Maartin og Guadeloupe. De mest besøkte stedene for min del blir nok Saba (takk til Tommy for introduksjon!), St. Maarten, St. Barthelemy, St. Kitts og Pointe-A-Pitre med Cessna Caravan. Jeg blir å finne under callsign FWI375 Dette blir sabla gøy. :grin: Per Kristian, spurte jeg om hvem som ikke skulle bli med? Tror du må ha missforstått spørsmålet mitt. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Åh Ivar? Cessna? trodde da du var Piper Cheyenne man jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har fâtt FlyTampa Scenery, sâ klokka 1600Z tar jeg av for â fly runden TNCM-TFFJ-SABA-TNCM med Caravanen(Callsign FWI541) ogsâ blir det en leg TNCM-TFFR-TNCM med ATR-72(callsign FWI542). Derfra fâr jeg se hva som skjer. Og Alex, vi vil da ikke risikere livene til vâre virtuelle pax med â pröve â lande en Cheyenne vil vi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hehe, hadde jeg funnet ett passende livery til Cheyennen så hadde det nok blitt den, men Caravanen stilte sterkt i dag. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 I'dd like to, men jeg blir her i det ganske land og støtter opp våre kommende OSL-tårnkontrollere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Ser det er en god del tungtrafikk innbound som ankommer jevnt utover kvelden. Blir spennende å se hvordan det går med oss små når jumboene svever inn over stranden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ivar, Jumboene liker ikke oss smâ fordi vi kan lande pâ TFFJ og SABA :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Aargh, jeg mâ sitte i gate hold pâ Juliana, trangt er det og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du er for treg, Johan. Jeg slapp unna med 10 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nei, han sa expect 15 min, etter 15 ba jeg om push ogsâ sa han 10 min til.. Sâ klikka motorene og flyet gikk löpsk pâ Juliana. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.