Gå til innhold

Oppfordring !!


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

En liten oppfordring og det vanker penger til den som først leverer, en symbolsk sum vel å merke f.eks 100 lapp eller noe sånt

 

Den eller de skal i alle fall ta et tydelig bilde av checklist i flyet enten ved klapp tur eller besøk..

 

Begge sider må være slik at man kan lese av nøyaktig hva som står der. Videre skal det være SAS men Norwegian er også ønskelig men ikke primært.

 

Skal lage en replika og laminere den..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det punktene eller designet du er ute etter?

Du vil laminere bildet av sjekklisten?

 

Det er både punktene og design jeg er på jakt etter.

Ta bare et bilde i høyreist av begge sider, så lesbart som bare mulig..

 

Skal så lage en så nøyaktig kopi som bare det. Lager så en pdf som alle kan dra nytten av.. Min personlig skal jeg laminere ja, har maskin til dette.

 

Frode:

 

Det er ikke simulator sjekklister jeg trenger, men ekte vare.

Vi leker ikke butikk he he..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA..

 

Sjekk listen hos VNAS er jo så falsk det går an å bli.. Den er er jo laget..

 

Her er originalen

www.avsim.com

 

boeing_737_ng_checklist.zip

 

Selve designet på checklisten er jo akkurat det samme som jeg laget til VNAS når jeg var der, husker jeg til og med laminerte denne og solgte til 10-20 stykker..

 

Selve designet er jo som tatt ut fra den, innholdet fra checklisten over..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det originalen så kan jeg bare kryss sjekke med Norwegian om hva som er revidert og ikke, slik at jeg til slutt ender opp med en helt ny oppdatert sjekkliste. Fikk ikke noe tilsendt fra Norwegian, men de sa seg villig til å korrigere evt feil og mangler fra sim til ekte.

 

Takk for hjelpen da, da har vi sikkert kanskje CL i boks.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva du mente med at du hadde InDesign "slengende" et sted, men ville uten tvil laget disse sjekklistene i InDesign. Hvorfor?

 

Du slipper å lage filene som rastergrafikk, altså alt av tekst og ting du lager i indesign er vektor, filene kan derfor skaleres til riktig størrelse uten problem og du slipper å sende svære filer til trykk som er laget i Photoshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...