Tom Knudsen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Et lite redigert bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Godt vi har to forskjellige forum for screenshots og bilder. Du kunne ha lurt meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nydelig bilde! Noe av det bedre jeg har sett på en stund! keep`em comming! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Flott bilde og glimrende redigering Tom. Ettersom LN-DAH er en Cessna 172M, får vi nå en god mulighet til å lage en paint på Carenados helt ferske Cessna 172N modell (FSX). Jeg venter litt på en template fra Carenado. Drøyer den for lenge, lager jeg en. Og da blir det nok endel norske painter..... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen som kunne lage en paint til carenados 210? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Ettersom LN-DAH er en Cessna 172M, får vi nå en god mulighet til å lage en paint på Carenados helt ferske Cessna 172N modell (FSX). Som forfatter av LN-DAH Gunnar så vet jeg at du kan trylle, glimrende jobb på 210en som vist over.. Du kan lage den og LN-FAG til 172en når du får paint-kit.. PS.. Har nå laget 210 ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Flott bilde av -DAH'n (som egentlig er C172, som nevnt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Takk for det folkens, hyggelig dere likte bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er dette fint? vel DAH! selfølgelig :grin: Kjempefintbilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dæven døtte Tom :cool: dinna der e nåke ta det flottaste eg har sett på laaaaaang tid (helt sida sist du var her) Nei eg har sagt det, og seie det igjen: PÅ TIDE å blåse liv i forumet igjen. Dette gjere du 110 prosent, og det med stil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Hyggelig å høre, skal love flere god biter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.