Gå til innhold

Røros Lufthavn - bemannet i kveld fra kl. 18:00!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Dette ser ut som en spennende flyplass. Synes det er gøy at litt annerledes flyplasser blir bemannet innimellom. Synd du har lite trafikk akkurat nå, Ivar. Det var kanskje litt mer tidligere i kveld. I hvertfall synes jeg det hadde vært morsomt om Tromsø og Bodø var litt mer bemannet innimellom.

 

Må nesten legge til at jeg nok ville ha fløyet dit, men jeg har dessverre ikke tid i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bemanner Røros i morgen eller på torsdag så skal jeg gi deg minst to flybevegelser! Jeg synes at det er synd at folk ikke bruker de flyplassene som er bemannet. Det er ikke så vanskelig å endre flyplanen sin. Jeg bestemmer meg aldri for hvor jeg skal fly før jeg har sett hvor det er kontrollere. Og da flyr jeg gjerne i utkantstrøk av Europa som generelt har lite trafikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar du er jo geinal noen ganger da :D neste gang skal jeg gi deg litt VFR trafikk ihvertfall ;) Vet at det er litt uforutsigbart dette med å gi beskjed når man skal sitte ATC uten at det er Events osv.. men fortsatt med å sett deg på litt spennende flyplasser Ivar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...