Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For å benytte URL til bildet, må dette være lastet opp til en server som du disponerer. Det var tidligere mulig å laste opp bilder rett fra din egen maskin, men jeg finner ikke igjen dette valget. Dog ser jeg at enkelte fortsatt benytter denne løsningen, så det er nok mulig å gjøre det...... ;)

 

Rettelse: Før du klikker deg inn på selve screenshot arkivet, velger du «nytt bilde». Du vil da bli bedt om å finne frem til bildet på din egen maskin. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, dette er fullt mulig.. når du fly trykk alt for å få fram menyen og gå på fanen View, og om eg husker rett så skal det vere en options valg der.. om du finner den så er det velge at Retningen skal vere "Aircraft Orientated"..

 

Dårlig forklart, men håper du finner ut av det, har selv gjort det, men det er en stund siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne noen fortelle meg hvordan man gjør slik at på top-view så har "pilen" samme retning som flyets retning? Fordi hos meg så peker den mot nord uansett om jeg flyr mot øst eller vest. (Beklager for dårlig forklaring' date=' men håper dere skjønte) :)

 

[img']http://i65.photobucket.com/albums/h234/Gnoomen/Utennavn.jpg[/img]

 

Seattle? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...