Even Moe Egenes Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dette er Breathe Airways promotion video, ganske bra laget til! Si hva dere syns om den. [video:youtube]ctpQurOZAoI&eurl Rundt 1:14 passet det fint med ERJ-145'n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Helt syyyk video, jeg tror det er den beste fs videoen jeg noen gang har sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Flott laget film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Likte også når flyet svingte og lista med destinasjoner kom opp, matcha til musikken, det jeg mente med 1:14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fy faen! Noe av det råeste jeg har sett av FS Promotions! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ja,imponerende flott laget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fikk meg til å joine. Håper de er ok med at jeg ikke flyr på IVAO da. Nice paint, og ett av de bedre fiktive VAene jeg har sett. Blir nok en del Breathe på vei til Finland nå ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Artig å se slike videoer.. Jeg har alltid vært nyskjerrig på hvordan de får til med alle de kamera vinklene i videoene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Joina vel pâ grunn av IVAO og ERJ :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Satt å vippa til jeg så den videoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.