Gå til innhold

Flying in Afghanistan


Anbefalte innlegg

Jeg fløy turen, fordi man på simulators.dk har gang i en "Jorden rundt" tur, hvor forskellige medlemmer flyver en tur, for så at give den videre til et andet medlem. Man har så valgt nogle waypoints, som SKAL passeres, og der er Kabul et af disse steder. Ham som fløy før mig, havde landet i Kandahar, så jeg skulle "bare" flyve turen videre fra Kandahar til Kabul.

 

Jeg ville nok have valgt en næsten hvilken som helst anden rute end lige den her, specielt fordi jeg normalt er pax-fly mand, men når man nu skal til flyve i Afghanistan, så kan man jo lige så godt bruge, at der flyver mange Herc's rundt dernede lige nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fløy turen' date=' fordi man på simulators.dk har gang i en "Jorden rundt" tur, hvor forskellige medlemmer flyver en tur, for så at give den videre til et andet medlem. Man har så valgt nogle waypoints, som SKAL passeres, og der er Kabul et af disse steder. Ham som fløy før mig, havde landet i Kandahar, så jeg skulle "bare" flyve turen videre fra Kandahar til Kabul.

 

Jeg ville nok have valgt en næsten hvilken som helst anden rute end lige den her, specielt fordi jeg normalt er pax-fly mand, men når man nu skal til flyve i Afghanistan, så kan man jo lige så godt bruge, at der flyver mange Herc's rundt dernede lige nu. [/quote']

 

Jøss, det var ikke et dumt opplegg...

 

Hva med å gjøre det samme her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...