Johan Clausen Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 En lille tur fra Kandahar til Kabul: Flyet er fra Captain Sim, og det er default FS9 scenery med med opdaterede AFCAD's og mesh. Siter
Tommy Bernes Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Absolutt flotte bilder det her av et spennende fly, også var det mange spennende kameravinkler Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Kjempebilder, rett og slett! Utrolig bra variasjon i vinkler som holdt meg engasjert igjennom hele serien! Det eneste jeg saver var tilhørende tekst til bildene. Hadde vært artig å høre om steder du fløy over etc. da jeg ikke er veldig lokalkjent der nede. :grin: Siter
Johan Clausen Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 Heller ikke jeg, så jeg holdt mig fra det. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hehe, forstår. Men litt av spenningen med en slik tur, er jo at man setter seg litt inn i landet og området man flyr i. Da kan man virkelig vise til at simulatoren gir deg kunnskap når din samboer synes du tilbringer for mye tid foran spakene. :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Utrolig flott! Den hercen der står høyt på lista nå, ja! Siter
Johan Clausen Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 Jeg fløy turen, fordi man på simulators.dk har gang i en "Jorden rundt" tur, hvor forskellige medlemmer flyver en tur, for så at give den videre til et andet medlem. Man har så valgt nogle waypoints, som SKAL passeres, og der er Kabul et af disse steder. Ham som fløy før mig, havde landet i Kandahar, så jeg skulle "bare" flyve turen videre fra Kandahar til Kabul. Jeg ville nok have valgt en næsten hvilken som helst anden rute end lige den her, specielt fordi jeg normalt er pax-fly mand, men når man nu skal til flyve i Afghanistan, så kan man jo lige så godt bruge, at der flyver mange Herc's rundt dernede lige nu. Siter
Petter Tandberg Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg fløy turen' date=' fordi man på simulators.dk har gang i en "Jorden rundt" tur, hvor forskellige medlemmer flyver en tur, for så at give den videre til et andet medlem. Man har så valgt nogle waypoints, som SKAL passeres, og der er Kabul et af disse steder. Ham som fløy før mig, havde landet i Kandahar, så jeg skulle "bare" flyve turen videre fra Kandahar til Kabul. Jeg ville nok have valgt en næsten hvilken som helst anden rute end lige den her, specielt fordi jeg normalt er pax-fly mand, men når man nu skal til flyve i Afghanistan, så kan man jo lige så godt bruge, at der flyver mange Herc's rundt dernede lige nu. [/quote'] Jøss, det var ikke et dumt opplegg... Hva med å gjøre det samme her? Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Skikkelig fine bilder dette.Flotte vinkler som det er nevnt. CPT SIM C-130 er vakker.Utrolig mye og sette seg inn i allefall :grin: Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 5. desember 2008 Premium Medlem Skrevet 5. desember 2008 Steike! Dette var saker ja! Noen av dem ser nesten ut som om de er real ones. Siter
Johan Clausen Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 Hvilket AI er det? Min egen plus noget fra Military AI World. Takker rigtig mye for kommentarerne. Det er dejligt, at få så mange. Tror jeg nok kan finde Herc'en frem en anden gang. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.