Gå til innhold

Gardermoen - Vigra. Boeing 737-800 FILM


Anbefalte innlegg

Mine damer og herrer. Det er på tide å presentere mitt verk som jeg har drevet litt med i dag. Turen i dag går fra Gardermoen til Vigra med NAX 737-800. Ingen andre ringere en selveste Mathias`en ved spakene i dag også.

Det skal nevnes det at dette er min første skikkelige film i adobe premiere! ..så her er det ikke så alt alt for mye å forvente. Har tidligere bare eksprimentert litt så smått i premiere. Ble litt eksprimentering her også, hehe.

 

Vell vell. Da skal jeg ikke holde dere på pinebenken noe mer. Jeg sier "SNURR FILM!" :D

 

[video:youtube]

 

(Kvalitet og format er noe svekket pga youtube sine begrensninger)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott film Mathias. Premiere gir mange moglegheiter.

 

Litt småtteri eg vil kommentere\\kritisere. Det ser ut til at du har filma i widescreen og redigert i "normal" format. Du bør redigere i samme format som du har filma.

 

Det vart litt mange fade out\\fade in overgangar. Det er betre med direkte klippskifte om du endrar viklar ofte.

 

ATC lydane du la på gjorde verkeleg susen. Det gjorde heile filmen meir interessant. Om du hadde fått til ATC lydar ifrå Vigra hadde det vore rått også.

 

Legg gjerne på motorlyd også. Ein flyfilm utan motorlyd er ikkje heilt det same. Ein fin dur er godt å ha i bakgrunnen. Du kan gjerne seinke volumet på den, men ikkje ta den heilt vekk.

 

Men alt i alt, ein flott film. Du har dreisen på dette her. Vinklane var interessante og originale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens. :D

Er vell ikke helt fornøyd med resultatet nei. Er enig i det du sier med inn- og utoning av bildet. Blir kanskje litt mye av den typen.

 

Ideeèn om å bruke denne ATC-voicen av Isak kom faktisk kanskje overraskende nok ikke som inspirasjon fra vidoen "simvideoes" laget for Ivar og hans simulator. Ideen fikk jeg egentlig med en gang jeg hørte klippet :)

Skal ta med meg konstruktiv kritikk videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...