Lars B. Frostad Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 I går ankom SAS Danmark sin første CRJ-900 maskin til CPH: Link til stor versjon av bildet fra SAS Flight Ops: http://www.sasflightops.com/dlk/Images/oy_kfa.JPG lekkert!! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Den var jo bare lekker! Håper en av disse svinger innom Bergen en dag, neste sommer.. Noen som vet om disse vil gå fra Bergen, slik som Q-400'ene engang gjorde? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 JESS!! Den skal til Svg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Den første maskinen skal fly innenriks for det meste, mellom København og bl.a. Aalborg (CPH-AAL) - men fra januar vil jo SAS/DK få levert ett nytt fly pr. måned. Da vil jo disse dukke opp også på de fleste tidl. -Q400 rutene i Norge, så det er bare å glede seg ja. Fra April-måned skal bl.a. CRJ900-maskiner overta og erstatte innleide "Atlantic Airways" med sine Avro-maskiner på Stavanger (seks daglige). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke foreløpig. OY-KFA skal operere CPH-AAL/AAR en god stund fremover. SAS trenger flere fly før leasing-kontraktene med Cimber og Atlantic Airways kan utgå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fra April-måned skal bl.a. CRJ900-maskiner overta og erstatte innleide "Atlantic Airways" medsine Avro-maskiner på Stavanger (seks daglige). Spotte en del i sommer jeg da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mener jeg så noe som liknet på en CRJ på ENGM på mandag, og med SAS-logo. Jeg tok noen bilder (prøvde i alle fall), så jeg skal se hva som ligger der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 er vel mest sansynlig Cimber Air maskin som er leaset av SAS. Flyr rundt med en firkanta SAS logo på halen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja maskinen du så Gunnar, er garantert som Martin nevner før meg - det danske flyselskapet "Cimber Air" som er leaset inn på flere ruter for SAS Danmark. De opererer med CRJ-100 og CRJ-200 maskiner, og sistnevnte modell finnes bl.a. i en helt hvit utgave med firkatet SAS-logo på halen - er nok garantert den du så! Jeg kan uansett garantere at det ikke var den splitternye CRJ-900, siden den var en-route direkte fra Canada og fløy non-stop til København natt til i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ja, men da vet jeg jo hva det var jeg så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fik linket til dette billede på det danske spottersite, spotters.dk: Bilde af OY-KFA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 He he Johan, akkurat samme bilde som jeg linket til litt lengre opp det da.. (fra SAS Flight Ops) Postet: Mandag 3. Desember, Kl: 1847 I går ankom SAS Danmark sin første CRJ-900maskin til CPH: Link til stor versjon av bildet fra SAS Flight Ops: http://www.sasflightops.com/dlk/Images/oy_kfa.JPG lekkert!! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.