Gå til innhold

GameClient


Halvor Lund

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har problemer med å installere den siste versjonen av GameClient. Installerte først versjonen fra flightsim.no, men den klagde over noe feil i gameclient.ocx. Så prøvde jeg å installere den originale GameClient fra egameware.com, som virket. Men her vet jeg ikke hvilken server jeg skal koble til. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe svar, men ...

Mitt problem er at når jeg kobler meg opp med den nye klienten så sier den at jeg trenger 2 nye filer. Den starter nedlasting, men progressbaren stopper ca. ved 60%. Jeg har XP og jeg har ikke FS2002 kjørende. Er jeg den eneste? Jeg ser andre påloggede og reklame, men som sagt frossen nedlasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh...

Har litt problem eg og.

Når eg registrere meg som ny bruker velge eg navn å passord å trykke logg inn eller ka da no stod der.

Programet blir då ståande å prøve å kobla til serveren uten resultat.(står å prøve uten framgang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Torstein Sønstabø:

Når eg registrere meg som ny bruker velge eg navn å passord å trykke logg inn eller ka da no stod der.

Programet blir då ståande å prøve å kobla til serveren uten resultat.(står å prøve uten framgang)

Linjen har vært litt opp og ned på formiddagen i dag, og jeg vil tro det er problemet ditt. Forsøk å registrer deg på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Torstein Sønstabø:

heh...

Har litt problem eg og.

Når eg registrere meg som ny bruker velge eg navn å passord å trykke logg inn eller ka da no stod der.

Programet blir då ståande å prøve å kobla til serveren uten resultat.(står å prøve uten framgang)

Du må skrive inn en server først. Før du trykker på Opprett Ny Bruker, så må du ha skrevet inn server og port. Jeg gikk i den samme fella først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg fant problemet, og jeg har nå gjort en midlertidig endring som bør få det til å virke inntill det blir laget en skikkelig fiks for det. Dette vil si at dere som ikke fikk koblet dere på får forsøke igjen og se om det funker nå...

[ 04-01-2002: Endret av: Dag Johansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Lars Schmidt:

Er der en her der kan forklare hvordan man man sætter den op i "configure" til at starte og køre korrekt med FS2002?

Om du har FS2002 installert på maskinen din (og det regner jeg med at du har) trenger du ikke gjøre noe. Klienten vil da ha valgt standard oppsett som er "Bruk DirectPlay" og "Direct Play Spill" satt til Flight Simulator 2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Dag.

Om du har FS2002 installert på maskinen din (og det regner jeg med at du har) trenger du ikke gjøre noe. Klienten vil da ha valgt standard oppsett som er "Bruk DirectPlay" og "Direct Play Spill" satt til Flight Simulator 2002.

Hvis jeg kobler mig på et "room" får jeg følgende fejl når der er en der starter op: Error: could not launch the game, no directplay service provicer found.

Ved du hvad årsagen er til det?

Venlig hilsen

www.acars.subnet.dk

Lars Schmidt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fin tur West Coast USA sammen med Airboy(Takker masse for hjelpa til å få det til)....Men at vi ikke fikk logga inn med GameClient var dumt...enig med Lennart der.

Spent på å høre hva som er galt.

Får stadig bare denne meldingen:

"Error: could not launch the game, no DirectPlay service provider found., 19:07:06 05.01.2002, Version: 1.50.0"

[ 05-01-2002: Endret av: Karl M. Withbro ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite problem her ja.

Når eg har logga meg på Game Client kan eg velga mellom fleire "rom". Nett no e da 5 rom. Gardermoen 1 2 og 3, sola og værnes. Men uansett ka rom eg prøve å logga meg på, får eg beskjeden:"Feil. Rommet er ikke tilgjengelig". Ka i alle daga e da so gjere ditta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...