Gå til innhold

Jorden rundt på halvannet døgn! :)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

I anledning langperm og mye fritid, valgte jeg å kjøre på med litt long hauls. Har flydd tilsammen jorden rundt på tre legs!

 

KSEA - EKCH | SAS Denmark | Airbus A340-300

EKCH - RJAA | SAS Denmark | Airbus A340-300

RJAA - KSEA | Northwest Airlines | Airbus A330-300

 

 

 

1. LEG | SEATTLE TACOMA INTL - COPENHAGEN KASTRUP

 

1-4.jpg

 

2-4.jpg

Endelig landet etter 8 timer og 17 minutter i luften!

 

SASatCPHedited.jpg

Bildet som ble vist for et par dager siden...

 

 

2. LEG | COPENHAGEN KASTRUP - TOKYO NARITA INTL

 

3-3.jpg

Final approach Narita. Flere rare ting som skjedde med squawkbox på denne turen. Her ser vi til og med AI-trafikken med squawkbox online. Merkelig greier...

 

4-4.jpg

 

 

3. LEG | TOKYO NARITA INTL - SEATTLE TACOMA INTL

 

5-4.jpg

Jorden rundt er komplett!

 

6-4.jpg

 

7-3.jpg

 

8-4.jpg

 

 

 

Jeg hadde en strålende tur! Turen begynte natt til onsdag og sluttet torsdag morgen! Ca 32 timer...

 

Dokumenter som beviser flightene ;) (fra vataware)

 

SK938 | Seattle - Copenhagen

SK983 | Copenhagen - Tokyo Narita

NWA008 | Tokyo Narita - Seattle

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok jeg å! Men det ser ut som ingen av de 3 første ligger ann til å treffe rullebanen.. ligger litt høyt i forhold til hvor det ser ut til at rullebanen starter? eller tar jeg feil nå?

 

Hehe.. AI trafikk er alltid morsomt å se på. Var rett før jeg logget meg på squawkbox. Nummer to lander faktisk, mens de 3 andre tar av igjen ;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok jeg å! Men det ser ut som ingen av de 3 første ligger ann til å treffe rullebanen.. ligger litt høyt i forhold til hvor det ser ut til at rullebanen starter? eller tar jeg feil nå?

 

Hehe.. AI trafikk er alltid morsomt å se på. Var rett før jeg logget meg på squawkbox. Nummer to lander faktisk' date=' mens de 3 andre tar av igjen ;) hehe... [/quote']

I disse tider gjelder det å være effektive. Står flyene på bakken taper man penger, så da er det bare å kjøre på med flyvninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er flydd i realtime selvfølgelig. Har faktisk aldri i min FS karriere flydd noe annet enn realtime ;)

 

Ombord i slike long-haul'ere har man jo noe som kalles så fint "InFlight Entertainment System" :) Det taes selvfølgelig i bruk, selv om jeg egentlig er på "jobb" :P Mat blir jo også "servert"... så tiden går den :) Måtte bare ha flydd rundt jorden for å ha gjort det en gang... hehe.. Hvorfor ikke bruke en langperm? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bare browset meg gjennom her på flightsim da jeg plutselig så bildene dine, utrolig flotte bilder må jeg si. Spesielt det første bildet ble jeg litt opptatt av, lurte på hvor du har fått tak i slik at du kan se destinasjonene til AI-flyene slik man ser du har på det første bildet med de fire flyene som er tett inn på hverandre hehe. Har alltid prøvd å lete etter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei John!

 

Takk for at du minnet meg på dette! Hadde selvfølgelig glemt det helt!

 

Gå til START - RUN - Fyll inn følgende %appdata%\\Microsoft\\FS9\\ og trykk OK

 

I FS9.cfg filen under Traffic Manager og AContain finner vi følgende...

 

[TrafficManager]

TrafficDensity=100

IFROnly=0

EnableAirline=1

EnableGeneralAviation=1

[AContain]

ShowLabels=1

ShowUserLabel=0

ShowLabelManufacturer=1

ShowLabelModel=1

ShowLabelTailNumber=0

ShowLabelDistance=0

ShowLabelAltitude=0

ShowLabelAirline=0

ShowLabelAirlineAndFlightNumber=1

ShowLabelFlightPlan=1

ShowLabelContainerId=0

ShowLabelAirspeed=0

ShowLabelHeading=0

LabelDelay=1000

LabelColor=FF000075

 

Der det står 0 bak er de ikke aktivert og der det står 1, er de aktivert... Så hvis du ser der jeg har gjort skriften fetere, der har jeg endret til 1. Da vil Selskap og Flightnummer vises i FS! :D

 

Lykke til! Spør gjerne hvis du ikke får det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tar deg tid til det her :)

 

Men, hmm.. Thomas det funket ikke helt(?)

Gjorde nøyaktig som du sa. Gikk til START - RUN - Fylte inn følgende: %appdata%\\Microsoft\\FS9\\ og trykket OK.

Endret så på;

ShowLabelAirlineAndFlightNumber=1

ShowLabelFlightPlan=1

 

fra 0 til 1, og trykket lagre. Skulle nå sjekke om det funket, men da jeg gikk inn på FS var ingenting forandret. Så ikke noe (Flightplans) over flyene. Har jeg hoppet over noe tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...