Gå til innhold

Pittsen vår


Clamer F. Meltzer

Anbefalte innlegg

Wow Clamer! Dette er var jo bare helt fantastisk bra, ikke ofte man ser så mange fantastiske bilder, selvsagt likte jeg spesielt de fra foto-shooten der, veldig mange spennende vinkler og god kvalitet på bildene. Og pittsen deres er jo helt nydelig, virkelig vakker. Ikke rart dere smiler så bredt på bildene, må være virkelig deilig å sette seg ned i en slik vakker men småhissig dame.

 

Jeg sier det vel omtrent hver gang du poster bilder Clamer, men jeg vil bare si det enda en gang for å være sikker på at det ikke er noe tvil: Jeg er IKKE misunnelig på deg i det hele tatt! :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det vel omtrent hver gang du poster bilder Clamer' date=' men jeg vil bare si det enda en gang for å være sikker på at det ikke er noe tvil: Jeg er IKKE misunnelig på deg i det hele tatt! :eek: [/quote']

 

Det er godt å høre at du ikke er misunnelig :grin:

Jeg fant iallefall en å være misunnelig på. 21 år og dukket opp med en splitter ny Extra 300 i Red Bull-farger. Flyet eies av Red Bull, men han flyr det og har Peter Besenyei som oppfant Red Bull Air Race som trener. Ved siden av studerer han litt... Hvordan fikk han ordnet den dealen? Faren til kjæresten hans er kompis med sjefen for Red Bull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...