Gå til innhold

SE-RDR: NAX' nye MD80 + Bonus


Anbefalte innlegg

fly som har motorne monter bakpå passer til og logo på motorne.. synes jeg i alle fall:P gjett om det er noen som blir md80 slave en goood stund..:P

 

hmm.. min fs ser likedan ut. og bruker nvidia sitt kontrollpanel? noen som har noen ider om hvordan jeg får utjevnet grafikke? har prøvd nhancer og får samme resultatet.

har et Geforce 8800GT 512mb kort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har NVIDIA må du gjøre følgende: Gå til globale innstillinger (global settings hos meg), set AA forced on eller overide mener jeg det var. Så går du til program settings som er rett ved siden av, legger til FSX sin exe og setter den samme der. Noen spill takler ikke "application control" når det gjelder AA. Må gjøre det slik for at Lock On FC skal få AA. Prøv og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har NVIDIA må du gjøre følgende: Gå til globale innstillinger (global settings hos meg)' date=' set AA forced on eller overide mener jeg det var. Så går du til program settings som er rett ved siden av, legger til FSX sin exe og setter den samme der. Noen spill takler ikke "application control" når det gjelder AA. Må gjøre det slik for at Lock On FC skal få AA. Prøv og se! [/quote']

 

Funker som bare pokker:D thx:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...