Hans Fredrik Sunde Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Her er painten jeg har laget til Andreas R. Petters Den nylig omlakerte SE-RDR (tidl. FlyNordic) til SGA's md83 Her er bildene Jeg har også paintet den fiktionelle "LN-NPC" i NAX sine tradisionelle farger: Nå! Hva synes dere? Siter
A L Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Bra paint syns den med rød foran var best, litt mere fyldigere btw så burde du få på litt AA i FS'en din Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 BTW:-:-:-: Det er jo et enkte fly :grin: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=37906 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=440753&page=1 aa er på Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 gleder meg som en unge:D likte den uten rød nese best.. syntes d passet best til md80.. likte at Norwegian logon står på motorn. Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 OK på vanlige NAX fly står ikke logoen på motoren, så jeg droppa den på det "rudolf"-flyet :grin: Siter
A L Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, vet det..men syntes at den med rød foran var finest hmm AA er på? bruker du Nhancer elle Nvida kontrollpanel? Siter
Petter Tandberg Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Flott paint! Hvertfall den som er av den ekte MD'n! aa er på Prøvd nHancer? Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 fly som har motorne monter bakpå passer til og logo på motorne.. synes jeg i alle fall:P gjett om det er noen som blir md80 slave en goood stund.. hmm.. min fs ser likedan ut. og bruker nvidia sitt kontrollpanel? noen som har noen ider om hvordan jeg får utjevnet grafikke? har prøvd nhancer og får samme resultatet. har et Geforce 8800GT 512mb kort.. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 OK på vanlige NAX fly står ikke logoen på motoren' date=' så jeg droppa den på det "rudolf"-flyet :grin: [/quote'] Logoen er på "innsiden" av motorene på 737-ene. Den nye md80'en ser forøvrig fin ut i norske farger! Siter
Helge Sakkestad Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Bra paint! Har sendt mail til JCA angående paintkit. Siter
Robert Damli Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Hvis du har NVIDIA må du gjøre følgende: Gå til globale innstillinger (global settings hos meg), set AA forced on eller overide mener jeg det var. Så går du til program settings som er rett ved siden av, legger til FSX sin exe og setter den samme der. Noen spill takler ikke "application control" når det gjelder AA. Må gjøre det slik for at Lock On FC skal få AA. Prøv og se! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Flott paint! Hvordan er mulighetene for RDR-painten til Leonardo SH-Maddogen? Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Hvis du har NVIDIA må du gjøre følgende: Gå til globale innstillinger (global settings hos meg)' date=' set AA forced on eller overide mener jeg det var. Så går du til program settings som er rett ved siden av, legger til FSX sin exe og setter den samme der. Noen spill takler ikke "application control" når det gjelder AA. Må gjøre det slik for at Lock On FC skal få AA. Prøv og se! [/quote'] Funker som bare pokker:D thx:D Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 Flott paint! Hvordan er mulighetene for RDR-painten til Leonardo SH-Maddogen? Fine Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.