Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 22. oktober 2008 Premium Medlem Skrevet 22. oktober 2008 Ny attraksjon åpnet på Kjevik. 198 flymodeller samlet på ett sted. Imidlertid mangler ett fly som i sin tid var meget viktig i Nord-Norge: DHC3 Sea-Otter. http://www.dagbladet.no/dinside/2008/10/22/551177.html Siter
Jim Vold Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Der må jeg stikke innom og titte når jeg reiser til min foreldre i Stavanger! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Utrolig artig! Nei, her må vi fylle opp flyet på Notodden for å ta en svipptur til Kristiansand! Dette må virkelig oppleves! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Da ønskes dere velkommen innom Kjevik flyklubb for kake og kaffe Ivar! Siter
Hans Christian Lindgren Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Dette må jeg sjekke ut. Kjører innom nestegang fruen skal på sørlandsenteret Siter
Even Moe Egenes Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Flott samling, må si at jeg ble lurt før jeg så annonsen, begynte å lure på om dette var ett flymuseum;) Av samlingens kuriositeter er en rekke modeller fra selskaper som forlengst er slettet fra rutetabellene. Her vekkes minner om saligheter som British Caledonian, Pan Am, Varig og en rekke andre nedlagte flyselskaper. Mulig det, men Varig er jo ikke nedlagt, ikke kuriost heller! Det lever i det beste velgående i Brasil. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.