Gå til innhold

Microsoft SideWinder GameVoice


Christer Elde

Anbefalte innlegg

Med den nye FS2002 fulgte det med en liten brosjyre over forskjellige Microsoft-produkter. I brosjyren står det blant annet beskrevet noen hodetelefoner, kalt Microsoft SideWinder GameVoice. Denne er jeg litt nysgjerrig på.

Noen som vet hva den brukes til? Kan den brukes til å svare ATC-robotene i FS2002, eller er den beregnet på online-flyging?

Noen som vil anbefale den, noen som rett og slett synes den er håpløs, og er det noen som vet hva denne lille greia koster, og må den bestilles fra USA eller selges den i USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GameVoice kan kun brukes til å erstatte tastatur kommandoer, og til å prate som et vanlig headset også [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke overlatt alle tastaturkommandoene til den lille dritten der. Det kan jo fort bli tull!

Men til å svare ATC, kan den nok være kjekk å ha, men jeg har ikke nok pæng til å finansiere noe så stort akkurat nå!

Jeg har jo sett når folk forsøker å betjene talefunksjonen på Nokia-telefonene sine! Det er ikke alltid like lett å få telefonen til å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok et engangstilfelle ja.

Jeg bruker headsettet og mikrofonen på gamevoice og lyden er veldig bra.

Jeg bruker roger wilco når jeg flyr.

Men jeg bruker ikke voice kommandoer da disse er unøyaktige , mye lettere å trykke på knapper.

Hvis du har stemme gjenkjennelse på en nokia telefon så skjønner du hva jeg mener....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

christian gamevoice er sinnsykt bra! men hvbis han vennen din ikke hadde noe bra lydkort så hjelper det ikke! du må jo ha et "ok" lydkort! men hvordan får du til å si fks. gear down s¨å setter den ned hjulene????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...