Gå til innhold

Operation Strangle. IL-2 1946 film.


Robert Damli

Anbefalte innlegg

Da har jeg lagd en ny video igjen. Inspirert av "Operation Strangle" som foregikk rundt 1944. Skal sies at jeg burde ha funnet riktige skins osv, skal gjøre det neste gang. Mappet jeg flyr på er Slovakia som fulgte med som beta i 4.09 patchen (beta). Er altså ikke Italia, men vi kan jo late som!

 

Her er link: (Velg "watch in high quality")

 

http://www.youtube.com/watch?v=tLrY3l5kkxU

 

 

Download link finner du under "more info". Anbefaler da 1280X1024 versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ojsan, det var heftige greier! Har flydd IL-2 siden første utgave kom i 2001, og fremdeles er denne serien det beste du får fra WW2. Er veldig spent på hva Oleg og gutta har på tegnebordet nå, for det har vært mistenkelig stille fra den kanten.....??

 

Flott film, fin stemning, masse action.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott film og fin flyging ! Du så avleverte de siste to bombene ?

 

Mvh

 

Chris

 

Skal ærlig innrømme at det var AI som droppa de ja...de bommer sjelden for å si det sånn! :) De to første bombene var det meg som droppa. Synes det var greit å ta med litt bomming da det faktisk var slik i virkeligheten også. Ikke alltid de traff. Rakettangrepet sett fra guncamview er også mitt verk. Traff på den første men ikke så godt på de to siste.. Må trene litt mer der. Spiller mest på dogfightservere så trenger litt mer trening på å droppe bomber. Synes forøvrig det er mer morro å lage film enn bare å spille, så skal ikke se bortifra at det kommer flere IL-2 filmer!

 

Når det gjelder BOB Storm of War så sier ryktene fjerde kvartal 2009. Jeg tipper at de akkurat rekker julesalget 2009, men jeg tviler litt. De har en del arbeid igjen, så jeg tipper begynnelsen av 2010. Har vært under arbeid i over 5 år nå så da bør det bli bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uten tvil den simulatoren jeg gidder å fly for tiden, da helst dogfight på nett. Men sliter jo litt, spesiellt siden jeg skifter stikker annenhver uke. Skytetrening foregår i singelplayer..finpusse 50 cal aim..hehe

 

Hadde nå vært artig å prøvd på teamspeak en kveld..kanskje øve litt taktisk formasjonsflyging. Noen som vet om nettsider med slikt ? Har lest en russisk guide på hvordan å angripe/forsvare seg mot Me109, da i Yak såvidt jeg husker. Men savner mer info på hvordan fly ving taktisk.

 

Mvh

 

Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...