Gå til innhold

FS2002 og Windows XP


Jarle Vidtun

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Jarle Vidtun:

Einar:

Du bare installerte den som normalt??

Gjorde ikke noe spes..

JAV

Hei Jarle!

Jeg har som du installert FS2002 på min PC og XP og det funker 100% her så skjønner ikke hvorfor det ikke går hos deg.....

Men får du ikke startet den i det hele tatt? Hva slags feilmeldinger kommer?

Jeg har installert tilleggsprogremmer også uten problem. Bruker FSnavigator 4.0. Squawkbox ver. 23.5 beta og alt dette funker bra med XP.

Prøv å reinstaller Win XP , kanskje du mangler noen systemfiler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Jarle!

Har lest et sted at det skal være best å installere spill og programmer hvor de anbefaler å bli installert (dvs. det stedet som kommer opp automatisk).

Har testet dette selv også. Hadde et spill som ikke funket (husker ikke hvilket) som jeg hadde lagt i D:\\. Jeg avinstallerte det og la det i den katalogen som kommer opp automatisk (C:\\ et sted) og spillet funket!

Hint hint [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jarle Vidtun:

Hei,

Jeg installerte den som normalt.. men på d: i stedet for c: da jeg har ca. 5gb der og ca. 3gb på c...

 

Har dette noe å si?

Jarle

 

Det har ikke noe å si! Jeg valgte selv å legge in FS2002 på D så lenge du ikke endrer noen filer underveis vil dette funke bra. Men tror nok du bør avinstallere fS2002 og installere Win XP på nytt, deretter FS2002 på nytt.

Hvis ikke dette hjelper så har jeg ikke flere råd dessverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...