Gå til innhold

C-17 på Gardermoen


Andreas Gjertsen

Anbefalte innlegg

vel vel... takk

Men jeg orker ikke lete etter et bilde, for nå vet jeg hvilket fly det er.. Jeg tror det er det Boeing GlobemasterIII eller? det har jeg på Fs2002, men jeg har bare flyet... Noen som vet hvor man kan få tak i panel og lydfiler? Når jeg flyr det, så bruker det Boeing 747 sitt panel osv... men det er jo et kult fly da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Andreas Gjertsen:

Var det noen som så C-17 tli US air force på Gardermoen igår. Det er ihvertfall et gigantisk fly.

Hei.

Det stemmer det ja. Vi hadde to amerikanske C-17 på besøk. Den ene var her på ettermidagen, det andre kom på kvelden og dro i halv ett tiden på natten. Var ombord og snakket litt med crewet, og fikk en bagde, som hørte til dette flyet og Air Mobility Command som disse to flyene var en del av, som for øvrig er stasjonert i Charleston, SC.

Enorme fly... fikk plass til 8(!) pansrede Mercedes 290. Helt rått. Og for ikke å nevne cockpiten da.. med HUD og hele pakka! Sinnsykt rått. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Gleder meg til vi får C-5 på besøk. He he. Må nok ombord der og ja!

Nok en begivenhetsrik dag på Gardermoen Flystasjon [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Mvh

Morten

Operasjonsassistent

Wing-OPS, 335 SQN

Gardermoen Flystasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...