Gå til innhold

Helikopter over Horten


Kristian-Mikkelborg

Anbefalte innlegg

Hei, var nettopp ute å gikk en tur, da jeg så utover Indre Havn, og da så jeg et helikopter heelt over ved Karljohnsvern, ute ved "Den Norske Løve" her i Horten.. Den lyste ned på den "Broa" der, og fløy over 2 ganger tror jeg, før den satt kursen et annet sted..

 

Kan hende dette bare var en privatperson som var ute, men mulig det var militæret og? Så ingenting av helikoptere, bare lysene... Ble litt nyskjerrig, så om noen vet noe, fyr løs! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas: Var du ute i Kano der? Jeg så noen i kano' date=' satt på tusenårseika med noen folk :grin: [/quote']

 

Ja. Vi hadde kanomøte med speideren. Jeg så ikke at det satt noen der borte (hadde mer en nok med å holde styr på ungene)

 

Hehe, nei dere var et stykke unna da ;)

 

Idag så jeg 2 helikoptere letta samtidig omtrent, og det ene kom tilbake kort tid etter... Skikkelig uvanlig dette :grin: Men fyttikatta så morro ;)

 

Igår fløy de med søkelys på au..

 

Jaja, takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...