Gå til innhold

Sentimental Journey

Anbefalte innlegg

Holder på med første repaint av FS-Cast sin Boeing B-17G Flying Fortress. En repaint av «Sentimental Journey» var sterkt ønsket.

Vel, her er resultatet så langt.......

S.jpg

[color:#FFFFFF]|[/color]

S0.jpg

S1.jpg

S2.jpg

S3.jpg

S4.jpg

S5.jpg

S6.jpg

S7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine kommentarer. Skal innrømme at det er vanskelig å komme seg i seng når denne damen er på vingene.

Jeg er bare blitt mer og mer glad i FS-Cast sin B-17G.

Det eneste som svikter, er lydpakken. Dette har jeg skrevet om til Jesse i Sky Unlimited. Og utgiver akter også å gjøre noe med denne lydpakken. Dessverre, så sitter disse midt oppi orkansesongen borte i statene, og dette hindrer dem i å få gjort så mye med lydfilene (tror at de skal gjøre opptak fra en virkelig B-17) :confused:

I mellomtiden gjør lydfilene fra A2A B-17 jobben, og denne modellen blir en nytelse å fly..... :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Hain steike meg både her og der, dette er noe av det fineste jeg har sett på veldig lenge. Et prakteksemplar av B-17, behandlet og malt etter alle kunstens regler. Nydelig arbeid Gunnar, og vannvittig flotte bilder!!

Du har ikke prøvd lydfilene fra Stratocruiser`n på denne? Den har så langt den desidert beste lydkvaliteten jeg har hørt av stjernemotorer, så jeg kan tenke meg de passer perfekt til B-17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Ernst! :grin:

har også vert inne på tanken om å benytte lydfilene fra Stratocruiseren. Men A2A B-17 filene er såpass nær den spesielle brummingen til de fire cyclone motorene, at jeg har valgt å beholde denne. Disse forskjellige stempelmotorene har sitt eget markante lydbilde, og jeg synes at Strato'en sitt lydsett er midt i blinken for DC-6 (og DC-7 om man bringer dem over i FS9) :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...